سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرجند؛

اختصاص 125میلیارد تومان برای آبرسانی روستایی در خراسان جنوبی

استاندار خراسان جنوبی امروز از اختصاص ۱۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای آبرسانی به مناطق روستایی این استان در سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ وجه الله خدمتگزار با اعلام این خبر گفت: اجرای طرح‌های آبخیزداری و آبخوان‌داری در این راستا مورد توجه مسئولان امر در استان باشد.

وی تأمین آب شرب و کشاورزی را مسئله‌ای حیاتی در خراسان جنوبی دانست و افزود: صرفه‌جویی در مصرف آب در بخش‌های مختلف نیز باید موردتوجه مردم قرار گیرد.

وی خواستار ارائه طرح‌های کارشناسی شده برای اجرای موضوع اقتصاد آب در استان شد.

استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: برای نتیجه دادن طرح ها در این زمینه در هیئت دولت نیز پی گیری می کنیم.

خدمتگزار با اشاره به موضوع انتقال آب به استان اظهار کرد: علی‌رغم پیگیری‌ها انجام‌شده هنوز وزارت نیرو برنامه مدون و کارشناسی شده‌ای را به استان اعلام نکرده است.

وی با اشاره به اینکه تأمین نشدن حداقل نیازهای روستائیان و عشایر ازجمله نیاز به آب موجب مهاجرت آن‌ها خواهد شد گفت: گرچه اقدامات خوبی در روستاها انجام‌شده اما هنوز مشکلات در روستاها وجود دارد.

استاندار خراسان جنوبی از اختصاص ۱۹ میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت‌های روستاهای استان در سال جاری خبر داد و افزود: مسئولان اقدامات لازم را برای جذب و هزینه کرد مطلوب این اعتبار در دستور کار قرار دهند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.