سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس جمهور:

جشنواره بین المللی امام رضا (ع) بستری مناسب برای ترویج اندیشه های ناب و اعتدال رضوی

رییس جمهور کشورمان درپیامی به سیزدهمین جشنواره فرهنگی ـ هنری امام رضا(ع) گفت: جشنواره بین المللی امام رضا (ع) بستری مناسب برای ترویج اندیشه های ناب و اعتدال رضوی است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  در این پیام که توسط علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره فرهنگی ـ هنری امام رضا(ع) قرائت شد، آمده است: درک ابعاد وجودی و آشنایی با عمق فضایل آن امام مهربانی از منظر هنر متعهد و هنرمندان عزیز کشور، تلاشی مدبرانه برای نهادینه کردن فرهنگ متعالی تشیع است.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: دستاورد یک سال توجه ویژه و مشارکت همدلانه با اهالی نیک اندیش فرهنگ و ادب و شیفتگان اقلیم پرطراوت و امیدبخش هنر، گنجینه گران‌بهایی است که آثار و ثمرات ماندگار آن می‌تواند منشاء خلاقیت‌ها و آفرینش‌های تازه و اثرگذار شود.

در ادامه پیام می خوانیم: این جشنواره مبارک که برای ترویج اندیشه‌های ناب و اعتدال رضوی و با محوریت گفت‌وگوی بین ادیان و مذاهب و تکیه بر منطق و استدلال در موارد اختلافی برگزار شده، می‌تواند بستری مناسب برای تعامل سازنده در جهان و بویژه در همدلی و همگرایی پیروان ادیان و مذاهب فراهم سازد.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.