رییس شورای اسلامی شهر مشهد، از برگزاری انتخابات هییت رییسه شورای اسلامی شهر در جلسه علنی شورا در 10 شهریور و تشکیل ستاد ویژه مدیریت شهر مشهد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ انتظاری در جمع خبرنگان گفت: آنچه همه اعضای شورا به عنوان دغدغه به دنبال آن هستند خدمت به مردم است؛ از این رو در انتخابات پیش رو امیدواریم افرادی که صاحب صلاحیت بیشتری هستند وارد شوند .

وی با بیان اینکه برخی از اعضای شورا در حال رایزنی هستند که بهترین گزینه ها وارد عرصه انتخاب شوند بیان کرد: هییت رییسه جدید هفته آینده، 10 شهریور در جلسه علنی شورا، مشخص می شود .

رییس شورای اسلامی شهر مشهد در ادامه با اشاره به درآمد شهرداری از محل ساخت و سازها بیان داشت: آنچه مهم است این است که می خواهیم ساختاری ایجاد کنیم تا ساختار گذشته را که در آن بخش زیادی از درآمد شهرداری از محل صدور تراکم ها بود را تغییر دهیم .

محسن انتظاری افزود: در گذشته 70 در صد درآمد شهرداری از محل تراکم های ساختمانی و تخلفات ساختمانی بود که متاسفانه ها اینها نمی تواند به عنوان درآمد پایدار برای شهرداری محسوب شود .

وی با بیان اینکه سا خت و سازها درکشور تحت تاثیر رکود اقتصادی است؛ بیان داشت: اگر چه صدور پروانه ساختمانی نسبت به پارسال در مشهد 40 درصد کاهش یافته است اما این موضوع در مقایسه با تهران رشد داشته است .

وی با ابراز خرسندی از روند سرمایه گذاری در مشهد نسبت به سایر کلانشهر ها گفت : در حال حاضر سرمایه گذارانی از تهران به این شهر برای تهاتر موقعیت سرمایه گذاری خود در تهران به مشهد مراجعه کرده اند که این روند نشان دهنده شرایط خوب مشهد با توجه به زائر پذیری آن است .

انتظاری در ادامه به تشکیل ستاد ویژه مدیریت شهر مشهد اشاره کرد و افزود:قرارشده درآمد شهرداری در این ستاد مورد بررسی قرار گیرد.

وی همچنین در آمد بخش معاونت اقتصادی وسرمایه گذاری شهرداری مشهد را دو برابر بخش نقدی دانست و تصریح کرد :با توجه به انتشار اوراق مشارکت و صکوک، و مشارکت بانک ها در امور سرمایه گذاری شاهد اتفاقات خوشایند در این شهر خواهیم بود.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: شورا ، شهر ، مشهد ، خراسان رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.