سومین جشنواره نمایش های کوتاه زائر با اعلام نفرات برتر در تربت حیدریه به کار خود پایان داد.

پایان سومین جشنواره نمایش های کوتاه زائر با معرفی نفرات برتر جشنواره در تربت حیدریهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، این جشنواره با اعلام برگزیدگان خود در بخش های کارگردانی، نویسندگی، بازیگری زن و مرد، طراحی صحنه و لباس و موسیقی در تربت حیدریه پایان یافت.

در بخش موسیقی:

مقام اول این بخش با اهدای لوح تقدیر و مبلغ ۲ میلیون ريال به مهدی حسینی برای نمایش میلاد مرگ عشق از مشهد تعلق گرفت. در این بخش علیرضا سلیمانی از بوشهر و میثم جعفر خانی از شهر اراک به ترتیب مقام های دوم و سوم را از ان خود کردند.

در بخش طراحی لباس:

با نظر هیات داوران فرناز خدایی برای نمایش ۴ قدم از اردبیل و سینا طارمی برای نمایش ناگهان اشک و جنون از گیلان به ترتیب با اهدای لوح تقدیر و مبلغ ۲ میلیون ريال مقام های دوم و سوم این بخش را کسب کردند.

در بخش طراحی صحنه:

مقام اول این بخش با اهدای لوح تقدیر و مبلغ ۵ میلیون ريال به مهدی صالح یار برای نمایش سفر سوزن بان از آذربایجان شرقی تعلق گرفت. در این بخش سینا طارمی برای نمایش ناگهان اشک و جنون از گیلان و مهدی حسن زاده برای نمایش نیلوفران ابی از تربت حیدریه به ترتیب دوم و سوم شدند.

در بخش بازیگری زن:

مقام اول این بخش به همراه اهدای لوح تقدیر ومبلغ ۸ میلیون ريال تعلق گرفت به مرجان موسوی نژاد برای نمایش ناگهان اشک و جنون از گیلان. در این بخش المیرا طاعتی برای نمایش ۴ قدم از اردبیل و مائده حمیدی برای نمایش نیلوفران آبی از تربت حیدریه مقام دوم و سوم را کسب نمودند.

در بخش بازیگری مرد:

بنا بر نظر هیات داوران مقام اول این بخش به همراه اهدای لوح تقدیر ومبلغ ۸ میلیون ريال تعلق گرفت به پژمان شاهوردی برای نمایش پناهم بده از لرستان.وحید درویشی برای نمایش ناگهان اشک و جنون از گیلان و جلال کریم زاده از مشهد به ترتیب مقام های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

سومین جشنواره ملی نمایش های کوتاه زائر با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فعالیتهای فرهنگی، هنری و مذهبی مرتبط با سیره ائمه معصومین (ع) به ویژه حضرت امام رضا (ع) برگزار شده بود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.