سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بخشدار رودهن؛

دولت یازدهم امید را در جامعه زنده کرد

اتفاقات خوبی در دولت حجت الاسلام والمسلمین دکتر روحانی انجام شده است و به نوعی امید در جامعه زنده شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، رضا طاهرخانی در هفته دولت گفت: طرح سلامت از جمله اقدامات تاریخی دولت تدبیر و امید بود که در سطح کشور در راستای محرومیت زدایی حوزه بهداشت و درمان انجام شده است .

طاهر خانی با تاکید بر اینکه بودجه دولت‌ها در کشور در گذشته متکی به نفت بوده است اضافه کرد: در دولت حجت الااسلام والمسلمین دکتر روحانی با در دست داشتن پرچم اعتدال این اتکا به نفت به حداقل رسیده است .

بخشدار رودهن اظهار داشت: دولت تدبیر و امید در بحث سیاست های خارجی اقدامات خوب و موثری انجام داده است و توافق هسته ای را در راستای حفظ دستاورد های این فناوری در ایران اسلامی رقم زد .

افتتاح بوستان های روستایی از برنامه های هفته دولت در رودهن

بخشدار رودهن گفت: بوستان های روستایی را با تجهیزات کامل در سطح روستاها از لحاظ ورزشی و تفریحی درهفته دولت افتتاح خواهیم کرد.

رضا طاهرخانی در مورد برنامه های بخشداری رودهن در هفته دولت گفت : هفته دولت هر ساله پیام آور اتفاقات خوب عمرانی در داخل شهرها و روستاهای کشور است و در این هفته فعالیت های دولت پر رنگ تر از قبل رسانه ای می شود .

طاهر خانی در تشریح سایر پروژه هایی که در سطح بخش رودهن در هفته دولت افتتاح می شود تصریح کرد : در بحث تکریم حقوق کارمندان دولت برگزاری جشنواره شهید رجایی را داریم و از کارمندان نمونه با حضور خانواده های کارمندان تقدیر می شود .

بخشدار رودهن در خاتمه اظهار داشت: ملاقات های مردمی و دیدار با خانواده های شهدا و همچنین برگزاری شورای اداری در بخش از دیگر اقدامات مدیریت بخش رودهن در هفته دولت است.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.