سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

ثبت یک وقف جدید در شهر باغ بهاداران

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان خبر داد: یک وقف جدید در شهر باغ بهاداران به ثبت رسید.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمد رضا ترحمی اظهار داشت: همزمان با ماه مبارک رمضان ماه مهمانی خدا توسط یک واقف نیک اندیش وقف جدیدی در شهر باغ بهاداران به ثبت رسید.

وی در ادامه تصریح کرد: شیر علی چم طاقی به اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مراجعه کرد و وقف صحیح شرعی و حبس مخلد ملی، اسلامی نمود. 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان در ادامه افزود: این وقف شامل همگی و تمامیت یک باب منزل مسکونی به همراه کلیه انشعابات آن می باشد که عرصه و عیان این ملک به مساحت 524 متر می باشد.

محمد رضا ترحمی ادامه داد: این ملک دارای سند مالکیت رسمی به شماره پلاک 313 و فرعی 13 می باشد که جهت مصارف معینه هم ساله جهت حفظ عین وقف صرف و مازاد آن صرف هزینه های تعلیم و تعلم و کمک به ایتام بی سرپرست در وقف نامه ذکر شده است.

وی در ادامه بیان کرد: همچنین تولیت این ملک تا زمان حیات وافق در اختیار ایشان و پس از فوت وی به اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان واگذار شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان در ادامه خاطر نشان شد: این ملک در بخش باغ بهاداران و با اشرافیت به رود خانه می باشد که ارزش این ملک نیز بیش از 5 میلیارد ریال می باشد. 

انتهای پیام/ز

برچسب ها: اوقاف ، خیربه ، اصفهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.