رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان گفت : تحقق 100 درصدی جذب بودجه نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان لنجان در سال 94 صورت گرفت.

 به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمد رضا ترحمی اظهار داشت: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان توانست در سال 94، 100 درصد اعتبارات ماده 180 تبصره 22 را که از اختیارات نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی است را جذب نماید.

وی در ادامه تصریح کرد: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان بنا به اعلام معاون حقوقی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، مجید معمار منتظرین موفق شده است تا به جذب بالاترین میزان این بودجه را در سطح ادارات اوقاف و امور خیریه استان اصفهان به خود اختصاص دهد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان در ادامه افزود: این بودجه که توسط مهندس منصوری نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی به اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان داده شده است در راستای طرح های عمرانی، احیای مساجد و همچنین تکمیل طرح های نیمه تمام هزینه می شود.

محمد رضا ترحمی در پایان بیان کرد: در اینجا از مهندس منصوری تشکر می نمایم که همچون همیشه یاور اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان بوده اند و این اداره را در راستای تحقق وظایف خود یاری رسانده است. 


انتهای پیام/گ

برچسب ها: جذب ، صددرصدی ، بودجه ، اوقاف ، لنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.