سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در جلسه استماع کميته روابط خارجی مجلس نمايندگان آمريکا؛

کورکر: ایران حامی دولت سوریه است/هدف ما از مذاکره با ایران برچیدن برنامه هسته‌ای این کشور بود

رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا در جلسه استماع با حضور وزرای امورخارجه، خزانه داری و انرژی این کشور به شدت از توافقنامه هسته‌ای با ایران انتقاد کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلویزیونی الحدث لحظاتی پیش در خبر فوری گزارش داد: "باب کورکر،" رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا در جلسه استماع با حضور وزرای امور خارجه، خزانه داری و انرژی این کشور به شدت از توافقنامه هسته‌ای با ایران انتقاد کرد. 

کورکر مدعی شد: ما با کشوری روبرو هستیم که باعث کشته شدن نیروهای آمریکایی در عراق و قطع شدن دست و پای آمریکایی‌ها شده است.

وی گفت: ایران حامی دولت سوریه است و بقای بشار اسد متکی به حمایت‌های ایران است. 

کورکر افزود: دولت باراک اوباما به علت مذاکرات هسته ای با ایران اقدامات لازم علیه بشار اسد را انجام نداد. 

رئیس کمیته روابط خارجی سنا مدعی شد؛ مذاکرات ایران به این کشور اجازه داد تا توانمندی‌های هسته‌ای خود را گسترش دهد و توافقنامه هسته‌ای دستیابی به یک برنامه هسته‌ای پیشرفته را برای یک کشور حامی تروریسم تسهیل کرد. 

وی گفت: هدف اولیه ما از مذاکره با ایران برچیدن برنامه هسته‌ای این کشور بود.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
جعفری
۰۰:۴۳ ۰۲ مرداد ۱۳۹۴
من دستم بهش نمیرسه بهش بگو کی باشی این غلط ها رو بکنی ؟از تو کنده ترش هم همچین شکری نتونستند بخورند چی برسد تو بی شعور مگه ایرانیا مردند که تو از روی جنازه شون رد بشی تو میمیری این آرزو بگور میبری . خر سهیونیزم بی شعور انگار تو خواب زمستونی هستش به همین راحتی هست که این غلط رو بکنی ؟ میگی ایران کمی فکر کن ایران دیگه خفه
ناشناس
۲۲:۴۱ ۰۱ مرداد ۱۳۹۴
کروکر ، صهیونست جمهوری خواه خیال می کند در قرن نوزدهم زندگی می کند و با تفکر انگلیسی ها پلید آن دوره در باره ایران زیاده گوئی می کند .
کروکر ، خیال می کند دولت آمریکا یک دولت مقدس و مبرای از هر پلیدی و جنایت و تجاوز است و همه صفات پلید حکومت منفور آمریکا را به ایران نسبت می دهد .
این ها یک مشت رجاله و دجاله بین المللی هستند که نه شرف دارند نه انسانیت و ناموس آن ها پول ناشی از تجاوز ، کشتار ، فساد بی اخلاقی ، است ، ساده ترین مثال استقرار یک حکومت جعلی در منطقه برای کشتار مردم بی گناه فلسطین ، لبنان و عراق و سوریه و یمن و غیره می باشد .
مردک پلید خودش را باکره مقدس می داند ، کنگره وسنای آمریکا از سیاستمداران پلید و کثیفی تشکیل شده است که باعث ننگ بشریت می باشند ، آن وقت این همه اداعای نا مشروع در باره ایران دارند .
مرگ بر آمریکا بقیه طرف های مذاکره مثل انگلیس و فرانسه و آلمان که باعث ننگ بشریت می باشند .
کریم
۲۰:۲۶ ۰۱ مرداد ۱۳۹۴
جلو کورکر خرگوش را بگیرید زیاد زر نزند. بقولی سگ را از در راه نمیدهند از پنجره میاد.