سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

رونمایی از آلبوم کوبه های باد درآمل

آلبوم دوبرادرهنرمنددرشهرستان آمل رونمایی شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از ساری آلبوم موسیقی " کوبه های باد " اثر دو هنرمند آملی برادران جواد و تورنگ سلیمانی با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آمل ، هنرمندان و علاقمندان دریالن همایشهای مجتمع فرهنگی ولیعصرآمل رونمایی شد.

سازهای به کار برده شده در این آلبوم عبارتند از : دف ، تمبک ، ضرب زورخانه ، کوزه ، دایره ، تمپو ، های هت ، سیمبال ، چایمز ، کاخن ، تنبورین ، وغیره می باشند .

ضبط این آلبوم در " استودیو صبای آمل " و توسط شرکت فرهنگی هنری " آوای مها " تکثیر و انتشار یافت .

جواد سلیمانی متولد 62آمل دارای تحصیلات کارشناسی حسابداری و از سال 75 با ساز دف فراگیری و تکامل تکنیک ها و نوازندگی سازهای کوبه ای که بخش اعظم آن به صورت تجربی و خودآموز سپری شد سبب همکاری با ارکستر های باربد ، پارسیان ، صبا و شرکت در فستیوال بین المللی رنسانس در ارمنستان و کسب مقام سوم به همراه گروه موسیقی " نوان " و تشکیل گروه کوبه ای " اریاک " گردید .

تورنگ سلیمانی متولد 73 آمل دارای تحصیلات کارشناسی گرافیک ؛ آغاز فعالیت هنری از سال 83 با ساز تمبک آغاز ، با نبوغ و استعداد ذاتی و تلاش و پیگیری های جدی در زمینه فراگیری سازه های کوبه ای و تکمیل اطلاعات به صورت جدی و خودآموز و همکاری با ارکسترهای مختلف توانست در مدت زمان کوتاهی مسیر پیشرفت را بر خود هموار کند .
 


انتهای پیام/ ا

برچسب ها: رونمایی ، کوبه ، آلبوم ، آمل ، برادر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.