سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نعمتی در نطق میان دستور:

استیضاح فانی مشکلات فرهنگیان را حل نخواهد کرد

نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت: مشکلات فرهنگیان مربوط به امروز و دیروز نیست و همه باید بدانیم که این مشکلات تنها بدست وزیر آموزش و پرورش حل نخواهد شد، بلکه دولت و مجلس برای حل مسائل باید دست به دست هم دهند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، بهروز نعمتی نماینده مردم اسد آباد در جلسه علنی امروز در نطق میان دستور خود با اشاره به استیضاح وزیر آموزش و پرورش گفت: اینجانب با علم به اینکه می‌دانم طرح این موضوع ممکن است به ضرر بنده باشد اما اعتقاد راسخ و جدی دارم که با استیضاح وزیرنه تنها مشکل مردم حل نخواهد شد بلکه به مشکل آنها اضافه خواهد شد.

وی افزود: مشکلات فرهنگیان مربوط به امروز و دیروز نیست، این مشکلات ماحصل سالها کم توجهی به معلمان است که رسوب کرده است، همه باید بدانیم که این مشکلات تنها بدست وزیر آموزش و پرورش حل نخواهد شد، بلکه دولت و مجلس باید دست به دست هم دهند و این مشکلات را حل کنند، همانگونه که در بحث بهداشت و درمان این اتفاق افتاد. 

نعمتی تصریح کرد: بجای انجام استیضاح نسبت به تصویب طرح دوفوریتی و اختصاص یک درصد از ارزش افزوده برای تأمین حقوق معلمان، مجلس و دولت همکاری و همفکری کنند، از بعضی همکاران می‌خواهم که از ابزار استیضاح برای جناح، خط و گروه خود سوء استفاده نکنند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس خطاب به منتقدان دولت تأکید کرد: بجای نشان دادن رگ غیرت به برادران و سفیران مذاکره کننده نظرات و پیشنهادات سازنده خود را منعکس کنید.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از نطق خود اظهار داشت: در موضوع هسته‌ای ضمن حمایت از تیم هسته‌ای باید بگویم که 1+5 بداند انرژی هسته‌ای حق مسلم ملت ایران است و غربی‌ها بدانند ایران اسلامی همه شرایط را برای یک اتفاق برد برد فراهم آورده است، هر گونه خللی در این توافق بوجود بیاید مسئولیت مستقیم آن برعهده آمریکا بوده و باید پاسخگوی مجامع جهانی باشد.

وی اضافه کرد: از تیم مذاکره کننده هسته‌ای می‌خواهم با تمام قدرت از دستاوردهای هسته‌ای دفاع و حفاظت کند چرا که این دستاوردها متعلق به همه ملت ایران است. 

انتهای پیام/

برچسب ها: رسوب ، اختصاص ، استیضاح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
حقی
۱۵:۵۷ ۲۷ خرداد ۱۳۹۴
احسنت من هم با شما هم عقیده ام