زاکانی در تذکر شفاهی:

موسسه نشر آثار امام راحل، به جای ورود به سیاست به صیانت از اندیشه‌ها بپردازد

نماینده تهران، ری، شمیرانات و پردیس با بیان اینکه امروز شاهد مواجه سیاسی نسبت به امام راحل هستیم، گفت: موسسه نشر آثار امام خمینی(ره) به جای ورود به گروه‌های سیاسی به صیانت از این اندیشه‌ها بپردازد.

موسسه نشر آثار امام راحل به جای ورود به سیاست به صیانت از اندیشه‌ها بپردازدبه گزارش خبرنگار پارلمانی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، علی‌رضا زاکانی نماینده نماینده تهران، ری، شمیرانات و پردیس در تذکر شفاهی خود در صحن علنی امروز (چهارشنبه 27 خرداد) مجلس خطاب به تیم مذاکره‌کننده گفت: روز گذشته مردم با حضور در تشیع شهیدان اصرار بر عدم ذلت‌پذیری خود را نشان دادند.

وی ادامه داد: امروز هم مجلس به وظیفه خود عمل کرد و یکپارچه جواب محکمی را به دولتمردان آمریکایی داد و اکنون منتظریم تا تیم مذاکره‌کننده این پیام را به نحو اعلا لحاظ کند و عزت ملی و اسلامی را مورد صیانت قرار دهند.

نماینده تهران، ری، شمیرانات و پردیس خاطرنشان کرد: امروز شاهد مواجه سیاسی برخوردها و گروه‌بندی نسبت به امام راحل هستیم اما امام خمینی (ره) فراتر از دسته‌بندی است و موسسه نشر آثار و پیام امام خمینی (ره) به جای ورود به گروه‌های سیاسی به صیانت از این اندیشه‌ها بپردازد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار