سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران با بیان اینکه به دلیل احتمال برگزاری جلسه استیضاح وزیر آموزش و پرورش در روز چهارشنبه، جلسه مجمع نمایندگان استان تهران برگزار نمی‌شود، گفت: بعید می‌دانم در نظر نمایندگان نسبت به استیضاح فانی تغییری ایجاد شود.

خالقی"حسین طلا" سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، از عدم تشکیل جلسه این مجمع در روز چهارشنبه (3 تیر) خبر داد و گفت: به دلیل احتمال برگزاری جلسه استیضاح فانی وزیر آموزش و پرورش، جلسه مجمع نمایندگان استان تهران برگزار نمی‌شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور در ضیافت افطاری با مجلسیان مبنی بر "از مجلس انتظار داریم تغییری در آموزش و پرورش صورت نگیرد"، تصریح کرد: موضوع استیضاح تعارف نیست که به علت درخواست کسی این موضوع لغو شود.

وی ادامه داد: یکسری مطالبات و مصوبات توسط نمایندگان مجلس صورت گرفته که اکنون فانی باید نسبت به عدم اجرای آن پاسخگو باشد.

 نماینده تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات خاطرنشان کرد: بعید می‌دانم که در نظر نمایندگان نسبت به استیضاح وزیر آموزش و پرورش تغییری ایجاد شود اما باید دید در جلسه فردا چه اتفاقی خواهد افتاد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
صابر
۱۱:۰۷ ۰۲ تير ۱۳۹۴
مشکل آموزش و پرورش با استیضاح وزیر حل نمی شود نمایندگان محترم باید دید کلی نسبت به آموزش و پرورش را عوض کنند تا موقعی که نگاه مصرف گرایانه وزیاد بودن کارمندان مد نظر باشدباز تغییری حاصل نمی شود
-
معلم بدبخت
۱۰:۱۴ ۰۲ تير ۱۳۹۴
فانی استیضاح
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۰۲ تير ۱۳۹۴
شما نماینده ملت هستید خواسته های ملت را میبینند.
Iran (Islamic Republic of)
حسن حسنی
۰۸:۴۹ ۰۲ تير ۱۳۹۴
با سلام و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات استیضاح حق نمایندگان است به نظرم نمایندگاه زمانی که به یک وزیر رای اعتماد می دهند این رای اعتماد به خاطر برنامه های ارائه شده از طرف وزیر است اما استیضاح به خاطر اینکه نماینگان به هدف خود نمی رسند صورت می گید استضاح وزیر آموزش و پرورش نه به خاطر فرهنگیان است نه به خاطر دانش آموزان است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۹ ۰۲ تير ۱۳۹۴
اولا درسته .ولی اقای فانی بنده خدا هم بادست خالی نمیتونه کاری کنه که..
6 سال پیشگفت 5 هزار نفر استخدام میشن.
ولی دریغ از ...
آخرین اخبار