سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر انجمن بیماری‌های نادر خبر داد

افتتاح کلینیک تشخیص بیماریهای نادر در سال 94

حسینیان گفت: یکی از معضلات کشور ما نحوه تشخیص بیماری‌های نادر است.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ مهدی حسینیان مدیر انجمن بیماری‌های نادر امروز در نشست خبری بیماری‌های نادر گفت: بیماری‌های نادر بحث نوپایی در کشور است که باید تدوین صورت بگیرد در واقع میزان بروز سرطان در کشور در حال افزایش است اما نسبت به سایر کشورها پایین است در واقع سرطان باید ریشه یابی گردد و سریعا درمان شود در واقع در بیماران نادر از هر 10 هزار نفر کمتر از 5 نفر به آن مبتلا می‌شوند که سرطان یکی از بخشهای بیماری‌های نادر نیز محسوب می‌شود.

وی افزود: یکی از معضلات کشور ما نحوه تشخیص بیماری‌های نادر است. در ابتدای سال 94 مجتمع پزشکی پارسیان برای ارائه خدمات بهتر یک کلینیک تشخیص بیماری نادر افتتاح می‌کند تا افرادی که به بیماری نادر مبتلا می‌شوند بیماری شان به راحتی تشخیص و درمان شود.

وی اظهار داشت: همایش علمی تحت عنوان کنفرانس علمی بنیاد بیماری‌های نادر در روز جمعه در بیمارستان تریتا روبروی دریاچه چیتگر برگزار می‌شود که در این کنفرانس 18 استاد مجرب از 18 کشور حضور دارند.

وی در پایان ادامه داد: سال 93 صدای مشاور سرطان را در بنیاد بیماری‌های نادر تاسیس کردیم که در سال جاری آماده ارائه خدمت‌رسانی با یک شماره رند برای عموم افراد جامعه در دسترس خواهد بود.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.