سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

ایران به عنوان امن ترین و شلوغ ترین ناوگان هوایی در منطقه به شمار می رود

معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه های کشور گفت: موقعیت ممتاز جغرافیایی و اینکه ایران بهترین نقطه مشترک و پل ارتباطی برای اتصال شرق و غرب عالم است مهمترین دلیل در تحقق این مهم بشمار می رود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج ، شوشتری از خرید، نصب و راه اندازی شش دستگاه کمک ناوبری در برخی فرودگاه های کشور خبر داد و گفت: نکته حائز اهمیت در این زمینه خودکفایی کشور در نصب این دستگاه های پیشرفته و با فناوری های روز دنیا است.

وی با بیان اینکه تمامی این دستگاه های پیشرفته کمک ناوبری به دست خود متخصصان داخلی کشور انجام گرفته، اظهار کرد: تنها موضوع فلایت چک و بررسی نهایی آنها توسط متخصصان خارجی و از کشور کره جنوبی بوده است.

وی میزان هزینه شده برای خرید و راه اندازی دستگاه های کمک ناوبری در سطح فرودگاه های کشور را تاکنون افزون بر 120میلیارد ریال اعلام کرد.
شوشتری تصریح کرد: یکی از اولویت های اساسی شرکت فرودگاه های کشور توسعه و تجهیز فرودگاه ها، اقتصادی کردن آنها و افزایش ضریب ایمنی پروازها است.

شوشتری ابراز امیدواری کرد: در صورت رفع برخی موانع در اجرای تطویل باند فرودگاه یاسوج به طول 600 متر عملیات اجرایی آن در آینده ای نزدیک آغاز شود.

وی ابراز داشت: شرکت فرودگاه های کشور آمادگی کامل برای تخصیص اعتبارات لازم این پروژه مهم در زمینه توسعه فرودگاه یاسوج را دارد.

شوشتری میزان اعتبار مورد نیاز تطویل باند فرودگاه یاسوج را افزون بر 270میلیارد ریال ذکر کرد و افزود: بر اساس تفاهم نامه قرار است 50درصد این میزان را استانداری کهگیلویه وبویراحمد و 50درصد دیگر را نیز شرکت فرودگاه های کشور تامین کند.

انتهای پیام /ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.