مدیرکل دفتر فنی استانداری استان مرکزی گفت: فرودگاه اراک از هشتم شهریورماه با دایر شدن خط پروازی، پذیرای مسافران مشهد و کیش می شود

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، نوازنی افزود: برای دایر شدن این خط پروازی با شرکت ناوگان هوایی ˈکیش ایرˈ مذاکره شده و یک فروند هواپیمای فوکر 100 برای جابه جایی مسافران اختصاص شده است.
وی گفت: در هر یک از پروازها قابلیت جابه جایی یکصد مسافر وجود دارد و شرکت های خدمات مسافرتی استان مرکزی هم اینک فروش بلیط را آغاز کرده اند.
مدیرکل دفتر فنی استانداری استان مرکزی افزود : پروازها به مقصد مشهد و کیش در دو روز شنبه و سه شنبه هر هفته انجام می شود.
نوازنی گفت : رایزنی برای تخفیف 10 درصدی در نرخ مصوب فروش بلیط برای متقاضیان در دست انجام است.
وی افزود: فرودگاه اراک زیرساختی مهم و ظرفیتی مناسب است که به دلیل نوافص باند و برخی مشکلات فنی در سالهای گذشته بلااستفاده مانده بود و مردم برای پروازهای داخلی مجبور به سفر به اصفهان و تهران بودند.
مدیرکل دفتر فنی استانداری استان مرکزی گفت : با وجود بهره برداری از طرح توسعه این فرودگاه در پایان دولت دهم، متاسفانه پروژه مذکور نیمه کاره بوده و قابلیت بهره برداری تخصصی نداشت که در یک ماه گذشته مشکلات این طرح برطرف شد.
نوازنی گفت: پروژه تطویل باند فرودگاه اراک از دو هزار متر به سه هزار و 700 متر در شرایطی در ماه های پایانی سال 90 توسط مقامات استانی بهره برداری شد که پیمانکار آن 60 میلیارد ریال مطالبه داشته و ابنیه فنی و استریپ های دو طرف باند ناقص مانده و استفاده از آن امکان پذیر نبود.
/
برچسب ها: فرودگاه ، مسافر ، کیش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.