اسحاق جهانگیری' معاون اول رییس جمهوری همزمان با نهمین روز از دهه فجر برای افتتاح چند طرح صنعتی و عمرانی وارد کرمان شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران، جهانگیری صبح دوشنبه در فرودگاه کرمان از سوی استاندار و امام جمعه موقت کرمان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیران استان مورد استقبال قرار گرفت.
 
وزرای صنعت، معدن و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نیرو، رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و معاون بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی، معاون اول رییس جمهوری را در این سفر همراهی می‌کنند.
 
معاون اول رییس جمهوری و هیات همراه با سفر به استان کرمان در شهرستان‌های بردسیر، زرند و کرمان حضور می‌یابند.
 
افتتاح کارخانه آهن اسفنجی بردسیر، افتتاح کارخانه کک سازی و قطران زرند، بازدید و افتتاح کارگاه های فرش دستباف در کرمان، افتتاح بیمارستان پیامبر اعظم (ص) کرمان، افتتاح ویدئو کنفرانسی بیمارستان 32 تختخوابی ارزوئیه و شرکت در نشست شورای اداری استان از برنامه های جهانگیری در سفر یک روزه به استان کرمان است.
 
معاون اول رییس جمهوری نوروز امسال سفر سه روزه ای به کرمان داشت که در این سفر ضمن دیدار با مسوولان استان از روند اجرای یک طرح بیمارستانی در شهر کرمان نیز بازدید کرد.
 
اسحاق جهانگیری آذرماه سال جاری نیز در سفر یک روزه غیر رسمی به کرمان با خانواده خود دیدار کرد و همزمان با اربعین حسینی در جمع عزاداران در حسینیه ثارالله شهر کرمان حضور یافت.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.