سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خشت اول چون نهاد معمار کج تا ثریا می رود دیوار کج

مصطفوی: ویرانی پرسپولیس از علی آبادی آغاز و در زمان گودرزی کلید خورد

پیشکسوت فوتبال گفت: وزیر ورزش با انتصاب خادم که یک فر غیر فوتبالی است باعث شده که پرسپولیس به این روزها بیفتد.

داریوش مصطفوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره عملکرد وزارت ورزش اظهار داشت: به نظر من این طوفانی که در حال حاضر گریبان گیر پرسپولیس شده به خاطر عدم درایت علی آبادی بوده است چرا که از سال‌های گذشته تخریب این تیم شروع شده و الان در زمان گودرزی وزیر ورزش کلید خورده است.

وی بیان کرد: از یک طرف بعضی افراد غیر فوتبالی به ورزش فوتبال و در طرف دیگر نیز وزیر، که زمان زیادی نیست آماده و همه اختیارات را به دست خادم داده که چیزی نمی‌داند و این مسئله برای همه جای سوال و تعجب دارد که چرا چنین انتخاباتی به یک غیر فوتبالی داده می شود.

مصطفوی تصریح کرد: به نظر من یک مجموعه کلی که از انتخاب های غلط و افراد غیر فوتبالی مثل خادم، حامی‌های مالی که لیاقت اسپانسرهای سرخابی‌ها را نداشتند این تیم‌ها را به این روز انداختند.

وی افزود: بازیکنانی را که ارزش 100 میلیون را هم ندارند وارد تیم‌های بزرگ می کنند و قرارداد میلیاردی می بندند و همانطور که نظاره گر هستیم این بازیکنان به داور، مدیرعامل و کادرفنی بی احترامی می کنند و در کل بهتر است بگویم که پرسپولیس در یارگیری، اسپانسری و دلالانی که این بازیکنان را معرفی کردند ناموفق بوده است و جمله معروفی که خشت اول چون نهاد معمار کج تا ثریا می رود دیوار کج و به منظر من هم پرسپولیس این روزها با اشتباهات متعدد و قدم های اشتباه به این روز افتاده است.

پیشکسوت فوتبال عنوان کرد: وزیر ورزش با انتخاب خادم که یک غیر فوتبالی است و کار اداری و فنی فوتبال را به خوبی نمی‌داند باعث شده که پرسپولیس به این روزها بیفتد و بهتر است بگویم که حالا حالاها گرفتاری های پرسپولیس تمامی ندارد و ادامه خواهد داشت.

مصطفوی در پایان خاطر نشان کرد: نکته قابل توجه این است که اگر استقلال تا به اینجا سرپا مانده به خاطر درایت افشارزاده و مدیریت خوب قلعه‌نویی بوده و گرنه این تیم نیز به سرنوشت پرسپولیس دچار می شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.