سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رایکونن: می‌توانم خیلی سریع‌تر از این باشم

کیمی رایکونن گفت با توجه به اینکه می داند می تواند در مسابقات سریع تر از این رانندگی کند، تکرار شدن مشکلات در اتومبیل او کمی کار را برایش سخت کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  رایکونن که در این فصل برای دومین بار حضور در فراری را تجربه می کند، در بسیاری از رقابت ها از سرخوردن و عدم تعادل محور جلوی اتومبیل خود شکایت داشت. او که نمی تواند سبک رانندگی خود را با محور جلوی نامتعادل اتومبیل این فصل هماهنگ کند، در بسیاری از مسابقات هم نتوانست پا به پای فرناندو آلونسو رقابت کند.

رایکونن گفت: به دلیل وجود برخی مشکلات در سکتور اول نمی توانم سریع باشم. اگر همه کارها را درست انجام بدهیم به راحتی می توانم سریع تر از این رانندگی کنم، اما خوب فعلاً چیزی که در اختیار داریم این است و باید با آن مدارا کنیم.

وی ادامه داد:اینکه همیشه یک سری از مشکلات تکرار می شود اعصاب خورد کن است اما ما سعی داریم این مشکلات را حل کنیم. اتومبیل فاجعه نیست، اما آن چیزی هم نیست که من می خواهم. اگر همه چیز درست باشد، سرعت من هم بیشتر می شود.

رایکونن خاطر نشان کرد:اما الان وضعیت این است. چون همیشه چیزی در اتومبیل هست که درست کار نمی کند، نمی شود برای نمونه در پیچ های سرعت بالا اتومبیل را در خط مسابقه نگه داشت. اتومبیل هیچ وقت کاری که دوست دارید با آن انجام بدهید را انجام نمی دهد.

برچسب ها: مرسدس ، ردبول ، فراری ، گرندپری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.