رایکونن: باید استراتژی سه پیت‌استاپ را انجام می‌دادیم

کیمی رایکونن که در گرندپری آمریکا رقابت ضعیفی داشت گفت: راهی جز پیاده کردن استراتژی سه پیت استاپ را نداشت. چرا که از همان ابتدای رقابت با تایرهای جلو مشکل داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رایکونن که یک دور عقب تر از لیدر مسابقه رقابت در آستین را در رده 13 تمام کرد، با اینکه برای استفاده از تایرهای جدید یک دور دیر به پیت رفت اما رده ای کسب نکرد.
 
رایکونن گفت: واقعاً تایرهای جلو را خیلی زود از بین می بردیم. ست اول تایرها خوب بودند، اما وقتی از تایرهای سخت استفاده کردیم، واقعاً کار دشوار شد. اتومبیل خیلی سخت به زمن می چسبید. تا جایی که شد سعی کردم از تایرها مراقبت کنم. در برخی از نقاط پیست و در بعضی از جاها کند رانندگی می کردم، اما با این حال خیلی زود باید با تایرهای نرم خداحافظی می کردیم. وقتی وضعیت این طور شد، باید در دورهای آخر دوباره به پیت می رفتم.
 
وی افزود:رقابت خیلی بعدی بود. شاید بدترین رقابتم بود. در هر جایی که رقابت را تمام می کردیم من از این مسابقه راضی نبودم. اینکه یک سری مشکلات را در اتومبیل حل نمی کنیم خیلی اعصاب خورد کن است. امیدوارم اتفاقی رخ دهد و این مشکلات هم حل شود.
 
رایکونن درباره برخورد با پرز در دور دوم رقابت گفت: من ندیدم اتومبیل آسیب ببیند، اما شدت برخورد خیلی زیاد بود.

وی ادامه داد: واقعاً نفهمیدم چه شد. فقط برخورد را حس کردم و بعد دیدم بعضی از اتومبیل ها آنجا هستند. در دور گرم شدن تایرها و پیش از استارت دیدم که آن پیچ به دلیل وزش باد شدید خیلی لیز است. سرعت زیادی در آن پیچ نداشتم، اما به یکباره برخورد را حس کردم. در مورد اینکه چه شد که یک راننده با من برخورد کرد هیچ نظری ندارم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار