سائوبر اعلام کرد فصل آینده همراه با مارکوس اریکسون، فلیپه نصر برزیلی راننده تست این فصل تیم ویلیامز در ترکیب این تیم حضور خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران نصر که تا قبل از اتمام این فصل رقابت های GP2 چهار بار توانسته بود در سکوی اول قهرمانی حضور داشته باشد، امسال به عنوان راننده تست ویلیامز در گاراژ این تیم حضور داشت. او گاهی اوقات در روزهای جمعه برای ویلیامز رانندگی می کرد.

سائوبر که از لحاظ مالی در وضعیت خوبی به سر نمی برد، در هفته گذشته اعلام کرده بود با مارکوس اریکسون به توافق رسیده است.
اما در ساعات اولیه امروز سائوبر هم تیمی اریکسون را معرفی کرد. از همین رو، سال آینده کادر رانندگان تیم سائوبر را مارکوس اریکسون و فلیپه نصر تشکیل می دهند.

او که سال آینده برای اولین بار به عنوان راننده تمام وقت در یک فصل حضور خواهد داشت گفت آغاز دوران حرفه ای خود با تیم سائوبر برایش بسیار مهم است.
او گفت: امضاء کردن قرارداد همکاری با تیم ویلیامز برای سال آینده، مهمترین گام در دوران حرفه ای حضورم در فرمول یک است.این برای من یک لحظه فراموش نشدنی است. برای دوستانم، خانواده ام، اسپانسرهایم و کشورم تحقق یک رویا است.

وی افزود:سائوبر در ورود رانندگانی چون فلیپه ماسا، کیمی رایکونن، رابرت کوبیسا، سباستین فتل و… به فرمول یک نقش بسیار مهمی را ایفا کرده بود. من هم از اینکه جزئی از این خانواده هستم، بسیار خوشحالم.
«از ویلیامز خیلی چیزها یاد گرفتم و فصل فوق العاده ای گذراندم. احساس می کنم آماده ام تا به عنوان یک راننده تمام وقت در فرمول یک حضور داشته باشم.»

مدیر تیم سائوبر هم از استعدادهای نصر با غرور حرف زد.
او گفت: "بانکو برزیل" یکی از بزرگ ترین اسپانسرهای فلیپه در فرمول یک است. از اینکه چنین کمپانی بزرگی از فلیپه حمایت می کنم بسیار خوشحالیم. برای شروع این همکاری ثانیه شماری می کنیم.
با اعلام کادر رانندگان سائوبر برای فصل آینده، آینده آدریان سوتیل و استبان گوتیرز در هاله ای از ابهام قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.