در هجدهمین رقابت فصل برای کسب رده اول در استارت، نیکو روزبرگ راننده تیم مرسدس توانست مالک پول پوزیشن در اینترلاگوس باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران زمانگیری که به خصوص با نزدیک شدن تیم ویلیامز هیجان در خور توجهی به خود گرفته بود با ثبت زمان ۱٫۱۰,۰۲۳ از سوی روزبرگ به اتمام رسید. این راننده آلمانی مرسدس بعد از آمریکا باری دیگر موفق شد در برزیل رقابت را جلوتر از هم تیمی خود لوئیس همیلتون آغاز کند.

روزبرگ تا قبل از زمانگیری در تمرین های برگزار شده در اینترلاگوس هم توانسته بود سریع ترین راننده باشد. اما لوئیس همیلتون توانست فاصله زیاد خود با روزبرگ را در زمانگیری تا ۰٫۰۳۳ ثانیه کاهش دهد. همیلتون در آخرین دور زمانگیری خود اشتباه کرد و با یک ترمزگیری نا به جا زمان زیادی از دست داد. او در نهایت در رده دوم قرار گرفت.

فلیپه ماسا قهرمان ملی برزیلی ها در اینترلاگوس، در خانه خود با اختلاف ۰٫۲ ثانیه نسبت به روزبرگ توانست در رده سوم ویلیامز خود را پارک کند. والتری بوتاس راننده دیگر ویلیامز هم تیمی خود را در اینترلاگوس تعقیب کرد و در رده چهارم قرار گرفت. هر دو ویلیامز در آخرین حق خود برای ثبت دور سریع در زمانگیری، در سکتور اول زمان بسیار خوبی ثبت کردند. اما در ادامه در سکتور دوم نتوانستند این زمان را بهبود ببخشند و هر دو بدون آنکه دور آخر خود را تکمیل کنند، به پیت بازگشتند.

بعد از رانندگان مرسدس و ویلیامز، این جنسون باتن راننده تیم مک لارن بود که توانست بعد از آنها اتومبیل خود را در رده پنجم قرار دهد. او که آینده اش در مک لارن هنوز هم در هاله ای از ابهام قرار دارد، فقط   ۰٫۹ ثانیه از روزبرگ کندتر بود.

سباستین فتل راننده تیم ردبول هم در لحظات آخر توانست رده ششم را بدست آورد و بعد از او راننده تازه کار این فصل مک لارن یعنی کوین مگنوسن در رده هفتم قرار گرفت.
فرناندو آلونسو هم که در دو مرحله ابتدایی زمانگیری امروز در اینترلاگوس توانسته بود هم تیمی خود را شکست دهد، در مرحله آخر توانست در رده هشتم حضور داشته باشد. کیمی رایکونن هم در طول آخر هفته بسیار سریع تر دیده می شد، ترجیح داد در همان رده دهمی باقی بماند.

دنیل ریکاردو دیگر راننده ردبول هم که فصل فوق العاده ای را با تیم خود سپری می کند نتوانست به سرعت فتل رانندگی کند. این راننده استرالیایی ردبول در نهایت به حضور داشتن در رده نهمی بسنده کرد.

استبان گوتیرز با حضور داشتن در رده یازدهمی، مرحله آخر زمانگیری را از دست داد و هم تیمی او آدریان سوتیل هم در رده سیزدهم ایستاد. نیکو هالکنبرگ هم با قرار گرفتن در رده دوازدهم سائوبر ها را از هم جدا کرد.

دنی کیات از تورو روسو در رده چهاردهم دیده شد. این در حالی بود که ژان اریک ورن هم تیمی او به رده ای بالاتر از شانزدهمی دست نیافت. لوتوس ها هم با وجود شروعی امیدوار کننده در اینترلاگوس، در همان مرحله اول زمانگیری حذف شدند. گروژان در رده پانزدهم قرار گرفت و مالدونادو هم رده هجدهم را به خود اختصاص داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.