سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

ارزش‌بندی خدمات پزشکی تبعیض‌آفرین نیست / باید گام به گام به سوی واقعی شدن تعرفه‌ها پیش برویم

خضری گفت: کتاب تعرفه‌گذاری خدمات پزشکی نه تنها موجب اختلاف درآمد پزشکان و سایر گروه‌های درمانی نمی‌شود، بلکه گامی موثر در طی روند قانونی شدن تعرفه‌هاست.

رسول خضری، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: کتاب تعرفه‌گذاری خدمات پزشکی نه تنها موجب اختلاف درآمد پزشکان و سایر گروه‌های درمانی نمی‌شود بلکه گامی در پیش بردن روال طبیعی قانونی شدن تعرفه‌ها هم به حساب می‌آید.

وی افزود: همه معتقدیم واقعی شدن تعرفه‌ها منجر به از بین رفتن زیرمیزی می‌شود و ضمن کنترل پرداختی‌ها از جیب مردم می‌تواند به اعتماد بیشتر بیماران به جامعه پزشکی نیز بیانجامد.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون وزارت بهداشت همکاری دوسویه‌ای را با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص ارزش‌بندی تعرفه‌ها دنبال می‌کند و اگر این مسیر ادامه یابد، به زودی شاهد حل و فصل دغدغه‌ها در خصوص تعرفه‌ها خواهیم بود.

وی یادآور شد: البته نکاتی همچون تفاوت دریافتی پزشکان با سایر اقشار پزشکی و درمانی است که باید ضمن بررسی بیشتر رفع گردد.



انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
یک پرستار
۰۱:۲۴ ۱۳ آبان ۱۳۹۳
موضوع این است که درآمدهای بیمارستان و مراکز در مانی حاصل تلاش پزشکان به تنهایی نیست. این را همه می دانند . پس کسی جیره خوار کسی

نیست ، اما مشکل اینجاست که پولهای حاصل از کار ما پیراپزشکان بخصوص پرستاران چه می شود؟!!!!11
جاوید
۱۸:۲۶ ۰۱ آبان ۱۳۹۳
سلام می خواستم خواهش کنم این مساله ی اختلاف دریافتی پزشکان و سایر اعضای گروه سلامت به خصوص پرستاران رو بررسی کنید من ترم 5 پرستاری و نگرانم نکنه یه وقت درامد این پزشکا شبهه دار نشه ممنون