معاون درمان تامین اجتماعی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

برگ دیگری از کتاب تعرفه‌های پزشکی ورق خورد/39.5 میلیون نفر تحت پوشش خدمات تامین اجتماعی

همتی گفت: تعیین ارزش نسبی خدمات غیر دارویی در حوزه روانپزشکی و روانشناسی به همت سازمان تامین اجتماعی انجام شد و حدود 39.5 میلیون نفر تحت پوشش خدمات تامین اجتماعی هستند.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ همتی معاون درمان سازمان تامین اجتماعی در نخستین کنگره روان کاوی و روان درمانی پویایی ایران در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی افزود: در شرایط سال جاری در نظام سلامت شاهد اتفاقات خوبی نظیر ابلاغ سیاست‌های کلی نظام سلامت، الویت سلامت در دولت تدبیر و امید، طرح تحول سلامت و ... بودیم و سازمان تامین اجتماعی بعنوان دومین تولید کننده درمان در کشور  نیز در این عرصه همگام بوده است. 

وی در نخستین کنگره روان کاری و روان درمانی پویایی ایران اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی با پتانسیل قوی با 72 بیمارستان، 254 کلینیک تخصصی و عمومی و ... در حال ارائه خدمات به بیمه  شدگان است و نیمی از مردم تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند. 

وی افزود: سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین خریدار درمان کشور به ارائه خدمات تحت پوشش بیمه پرداخته است. 

همتی گفت: سازمان تامین اجتماعی از 30 سال پیش تا کنون به ارائه خدمات پرداخته است و در روزهای گذشته و تعرفه گذاری خدمات درمانی شاهد توفیقاتی در این عرصه بوده‌ایم. 

وی بروز رسانی کتاب تعرفه‌گذاری در بعد خدمات روان درمانی را از توفیقات سازمان تامین اجتماعی عنوان کرد و از تغییر نگرش سازمان تامین اجتماعی بیمه‌گر با محوریت سلامت خبر داد. 

وی پیرو کتاب تعرفه‌گذاری از ارائه محدود 200 خدمت در حیطه روان درمانی و مشاوره خبر داد. 
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار