سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تورنمنت قطر (بین‌المللی)؛

کوزه‌گری: عملکرد ملی‌پوشان مقابل بحرین و قطر خوب بوده است/ دیدار مقابل امارات می‌تواند متعادل باشد

رئیس فدراسیون هندبال گفت: عملکرد تیم ملی در دو بازی اخیر تورنمنت قطر خوب بوده است و راضی کننده بوده است.

جلال کوزه‌گری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: ملی‌پوشان کشورمان که در تورنمنت بین‌المللی قطر حضور دارند در دو دیدار مقابل بحرین و قطر عملکرد خوبی از خود ارائه کردند و راضی‌کننده بوده است.

رئیس فدراسیون هندبال کشورمان تصریح کرد: در نخستین دیدار ملی‌پوشان روز 23 دی به مصاف بحرین رفتند که در نهایت 27 بر 26 حریف خود را شکست دادند و در دومین مسابقه هم شب گذشته به مصاف تیم ملی هندبال قطر که در اصل اروپایی است و از بازیکنان قاره سبز استفاده می‌کند، رفت و با 10 اختلاف 28 بر 18 باخت.

کوزه‌گری در ادامه گفت: ملی‌پوشان در ادامه این رقابت‌ها امروز عصر به دیدار ایالات متحده عربی می‌روند که با توجه به باخت این تیم به بحرین در بازی روز گذشته انتظار داریم یک بازی متعادل داشته باشیم.

وی عنوان کرد: به طور کلی تورنمنت ها محلی برای ارزیابی مربیان و کادر فنی از نقاط ضعف و قوت تیم و مسائل فنی بازیکنان و رفع آن می‌باشد.

کوزه‌گری در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اردوهای خوبی که برای تیم ملی در نظر گرفته شد  و روند خوبی که در پیش گرفته است امیدواریم بتوانیم در رقابت‌های جام مردان آسیا که از 5 بهمن در بحرین آغاز خواهد شد بتوانیم با کسب جایگاه مناسب این مسابقات به رقابت‌های جهانی قطر در سال 2015 برویم.

انتهای پیام/

برچسب ها: مصاف ، بحرین ، ملی پوشان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.