رییس فدراسیون گفت: با شناختی که از هندبال ایران دارند و رایزنی‌هایی که در این مورد صورت می‌گیرد به کشورمان کرسی‌‌‌ آسیایی و جهانی می‌دهند.

جلال کوزه‌گری رییس فدراسیون هندبال در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: با انتصاب میترا نوری (نایب رییس هندبال ایران) به عضویت کمیته توسعه آسیا و همچنین علیرضا حبیبی در کمیته مربیان در مجموع 8 کرسی در فدراسیون هندبال قاره کهن و جهانی بدست آمده و این به دلیل شناخت از این ورزش کشورمان و رایزنی‌هایی که در این مورد صورت می‌گیرد انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: هندبال ایران در آسیا عنوان سومی و چهارمی را در کارنامه خود دارد و جزو تیم‌های خوب آسیاست.

کوزه‌گری در ادامه گفت: مسابقاتی که در این زمینه انجام می‌شود و امتیازاتی که بدست می‌آید باعث شناخت بهتر مسئولان فدراسیون هندبال قاره کهن می‌شود.

وی اضافه کرد: مسئولیت کمیته هندبال مدارس HANDBALL SCHOOL  و عضویت در هیئت رییسه فدراسیون هندبال آسیا و همچنین عضویت در کمیته قضایی فدراسیون جهانی قسمت‌هایی هستند که در مهرماه سال جاری به بنده محول شد و داوود توکلی نیز که رییس کمیته داوران آسیاست، عضویت هیئت رییسه فدراسیوان آسیا و کمیته اجرایی این فدراسیون را بدست آورد.

وی گفت: ایران سابقه 45 ساله در آسیا دارد و این سمت‌ها به مرور به کشورمان رسیده است و با توجه به رشد و شکوفایی که در هندبال میهن‌مان بوجود آمده است باعث کسب 81 کرسی آسیایی و جهانی شده است.

کوزه‌گری در پایان خاطرنشان کرد: این ورزش کشورمان رو به جلو حرکت می‌کند و ما در تلاش هستیم که هندبال ایران روز‌به‌روز بهتر شود و برای رسیدن به این هدف از سعی و تلاش فروگذار نیستیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار