رئیس فدراسیون هندبال گفت: اولین اردوی ملی‌پوشان بزرگسالان از روز 25 آذر در تهران برگزار خواهد شد.

جلال کوزه‌گری رئیس فدراسیون هندبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: از روز 3 بهمن سال جاری در بحرین آغاز خواهد شد و به همین منظور تمرینات تیم ملی بزرگسالان ایران از روز 25 آذر در تهران شروع خواهد شد و بازیکنان زیر نظر رافائل کاسترلو سرمربی اسپانیائی تمرین خواهند کرد.

وی تصریح کرد:کاسترلو هم اکنون در اسپانیاست ولی تا زمان آغاز تمرینات به کشورمان باز می‌گردد.

کوزه‌گری در ادامه گفت: وی علاوه بر سرمربیگری تیم ملی، رهبری تیم ثامن‌الحجج سبزوار را نیز برعهده دارد.

وی اضافه کرد: ما در اکثر رقابتهای مردان آسیا حضور داشتیم و بهترین مقام هم دومی و سومی نیز در کارنامه‌مان دیده می‌شود و در این رقابتها همه قدرتهای آسیا از جمله ژاپن، چین، کره‌جنوبی و دیگر تیم‌های خوب قاره کهن حضور خواهند داشت.

کوزه‌گری در خصوص مسابقات جوانان آسیا نیز افزود: این رقابتها از 12 مرداد سال 93 در تبریز برگزار خواهد شد و تیم‌های خوب آسیا حضور خواهند داشت و سطح کیفی آن بالاست.

کوزه‌گری اشاره کرد: در این راه نیز مقام‌های دومی و سومی نیز داریم و امیدواریم در مسابقات آسیایی تبریز جزو 3 تیم برتر شویم و با توجه به انتخابی رقابت‌های جهانی بتوانیم به این مسابقات راه‌یابیم.

وی تاکید کرد: ما مجدد به رقابت‌های جهانی راه یافتیم که در اولی از حدود 24 تیم به عنوان هفدهمی دست یافتیم و در دومین حضور از بین 24 تیم مقام دوازدهمی را کسب کردیم.

کوزه‌گری درباره انتخاب تبریز به عنوان میزبانی افزود: این استان درخواست داده بود واز هر نظر امکانات برای برگزار مسابقات مهیاست البته یک دوره نیز تهران میزبان این رقابت‌ها بوده است.

وی همچنین از انتقاد برخی افراد نسبت به تعطیلی زیاد لیگ برتر اشاره کرد: این انتقادها نسبت به تعطیلی لیگ برتر منطقی نیست چراکه این موضوع با همفکری و تصمیم باشگاه‌های صورت گرفته است و مهمترین این‌که ما دراین زمان تعطیلات مسابقات جام باشگاه‌های آسیا را در قطر داشتیم که تیم سبزوار اعزام شد و متاسفانه بهتر از دهمی دست نیافت و کمتر از 2 ماه دیگر رقابت‌های مردان آسیا را در بحرین داریم وباید تیم ملی به این رقابت‌ها اعزام شوند که امیدواریم نتیجه قابل قبولی بگیرند.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ملی ، هندبال ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار