فدراسیون هندبال ایران و ترکیه قرارداد همکاری امضا کردند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ،  بعد از امضای تفاهم نامه همکاری با فدراسیون هندبال ترکیه ، جلال کوزه‌گری در سخنان کوتاهی اظهار داشت: ما اهداف مشترکی داریم و تلاش می‌کنیم با امضای تفاهمنامه به آنها دست پیدا کنیم.

وی اظهار داشت : بازیکنان قبل از اعزام به جام باشگاه‌های آسیا 5 بازی تدارکاتی برگزار کردند امروز و فردا دو بازی با ترکیه انجام خواهند داد، پس از آن به تورنمنت قطر می‌روند و پیش از آغاز مسابقات آسیایی یکبار هم با ژاپن بازی خواهند کرد و فکر می‌کنم این تعداد برای آماده‌سازی ملی‌پوشان کافی باشد.


در ادامه جلسه میترا نوری نایب رئیس فدراسیون هندبال بانوان در حمایت از تیم ملی بانوان ، گفت: بانوان هندبالیست ترکیه در شرایط خوبی قرار دارند و امیدواریم ایران بتواند از این موضوع به نحو احسن استفاده کند.بانوان هندبالیست ایران هم قدم‌های خوبی را برداشته‌اند، فکر می‌کنم تشکیل اردوهای ملی مشترک بتواند به هر دو تیم کمک کند.

  بلال اوغلو  رییس فدراسیون هندبال در مورد امضای تفاهمنامه همکاری با فدراسیون ایران تصریح کرد: اولین اقدام ما پس از امضای این تفاهمنامه برگزاری بازی دوستانه خواهد بود که امروز و فردا انجام می‌شود. تلاش می‌کنیم پس از آن هم چند بازی تدارکاتی در رده‌های مختلف با تیم ایران داشته باشیم. همچنین در بخش داوری هم همکاری‌هایی با فدراسیون ایران خواهیم داشت.






 

برچسب ها: هندبال ، قرارداد ، ترکیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار