رئیس فدراسیون هندبال گفت: قرعه‌کشی مسابقات هندبال مردان آسیا روز گذشته در کویت برگزار شد و ما در گروه سخت و مشکلی قرار گرفتیم.

جلال کوزه‌گری رئیس فدراسیون هندبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: قرعه‌کشی رقابت‌های هندبال مردان آسیا روز جمعه 15 آذر در قعر فدراسیون هندبال آسیا در کویت صورت گرفت و هم گروه‌های ایران مشخص شد و اینکه ما در گروه سخت و مشکلی قرار گرفتیم.

وی تصریح کرد: تیم کشومان با تیم‌های کره جنوبی، بحرین، عربستان، چین و ازبکستان هم گروه شده است.

کوزه‌گری ياد آور شد: در این رقابت‌ها کره جنوبی با 9 قهرمانی یکی از تیم‌های پرقدرت قاره کهن است و بحرین دوره قبل بعد از ایران قرار گرفته است و عنوان ششمی دارد و عربستان نیز مدال برنز 2012 را دارد و چین، ازبکستان نیز تیم‌های خوبی هستند.

وی در ادامه عنوان کرد: در گروه دوم نیز تیم‌های قطر میزبان رقابت‌های جهانی 2015، امارات، کویت، ژاپن و عمان و عراق حضور دارند که قطر و کویت بخت بیشتری در این گروه جهت صعود به دور بعد دارند.

کوزه‌گری تأکید کرد: ما در دوره قبل با سرمربی گری ریمانیچ پنجم آسیا شدیم و بهترین عنوان برای کشورمان چهارمی در سالهای 2008 و 2006 بوده است.

وی گفت: در پانزده دوره‌ای که رقابت‌های هندبال مردان آسیا برگزار شده است علاوه بر9 قهرمانی کره جنوبی، کویت‌ 4بار و 2بار ژاپنی‌ها قهرمان شده‌اند.

کوزه‌گری عنوان کرد: امیدوارم تیم ملی از گروه خود به دور بعد و جزء دو تیم صعود کننده باشد واینکه امیدوارم بتوانیم نخستین سهمیه رقابت‌های جهان را نیز کسب کنیم.

رييس فدراسيون هندبال ايران در ادامه تصريح كرد: تمرینات تیم ملی نیز از اواخر آذر زیر نظر رافائل کاسترلو برگزار خواهد شد.

وي در خصوص وضعیت سرمربی اسپانیا گفت: وی هم اکنون در اسپانیا به سر می برد و قراراست یکی دو روز مانده به آغاز تمرینات تیم ملی در ایران باشد.

کوزه‌گری یادآورشد این مربی اروپائی با تیم ثامن‌الحجج سبزوار قرارداد بسته است و به دلیل اینکه شرایط مالی فدراسیون زیاد خوب نیست وی تیم ملی را هم زیر نظر خواهد داشت و شرایط طوری نبود که مربی مستقل اختیار کنیم.

رييس فدراسيون هندبال در پایان خاطرنشان کرد: هندبال رشته مهیج و پاکی است که فدراسیون به عنوان متولی آن در جامعه سعی در گسترش وپیشرفت آن دارد و برای رسیدن به این هدف شبانه روز تلاش می کنیم واز هیچ کاری دریغ نمی کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: هندبال ، کویت ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار