سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عقابی: ابطحی غیابی متهم کرد/ با پول شخصی، تیم را حفظ کردم

سرمربی اسبق تیم فوتسال شهرداری ساوه گفت: ابطحی در غیاب من اتهاماتی را به من وارد کرد که به دلیل غیبتم، حق دفاع برایم وجود نداشت و این گناه بزرگی است اما من به طور حضوری جواب وی را می‌دهم.

رضا عقابی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: شب گذشته در جلسه‌ای که به دلیل کسب نتایج ضعیف شهرداری ساوه با حضور هیئت مدیره و سرمربی این تیم برگزار شد، اتهاماتی به من نسبت دادند که هیچ یک را نمی‌پذیرم ابطحی عملکرد ضعیف تیمش را نتیجه ارتباط پنهانی من با بازیکنان دانسته و ادعا می‌کند به همین دلیل قادر نبوده از تمام بازیکنانش استفاده کند این گفته‌ها از ابطحی که ادعای اخلاق‌مداری دارد، بعید است.

چطور وی به خود اجازه می‌دهد در جمع کسی را مورد اتهام قرار دهد که برای دفاع از خود حضور ندارد؟ اتهام وارد کردن بدون علم به حقیقت در جایی که خود شخص حضور ندارد گناه بزرگی است که آن را نمی‌بخشم. ابطحی تنها زمانی می‌تواند به من تهمت بزند که با حضورم قادر به دفاع از خود باشم و پاسخش را روشن بازگو کنم.



*** با هر ذلتی به فوتسال وصل نمی‌شوم

سرمربی اسبق تیم فوتسال شهرداری ساوه افزود: هیچ برنامه‌ای برای حضور در عرصه مربیگری فوتبال و فوتسال به خصوص بر عهده گرفتن هدایت تیم شهرداری ساوه ندارم زیرا محل درآمد‌زایی خانواده‌ام فعالیت در این حرفه نیست که بخواهم به هر طریقی و با هر ذلتی به فوتسال وصل باشم.

وی تصریح کرد: به مدت 10 سال از لیگ نوجوانان کشور تا لیگ برتر مربیگری تیم ساوه را برعهده داشتم، به استثنای 2 سال اخیر هیچ حق و حقوقی دریافت نکردم و سال‌های مفید عمرم را صرف فوتسال کردم تا جوانان این شهر به جایگاهی در خور لیاقت خود برسند اما حالا توسط شخصی تازه وارد و زمانیکه امکان دفاع از خود را ندارم، مورد اتهام قرار می‌گیرم.
باید واقع بین باشیم، نتایج ضعیف شهرداری ساوه هیچ ارتباطی به من ندارد زیرا نه تنها با بازیکنان ارتباط حضوری نداریم بلکه به صورت تلفنی نیز از احوالشان باخبر نیستیم زیرا به دلیل مسائل حاشیه‌ای نمی‌خواهم جواب آنها را بدهم.

*** با تیم منطقه‌ای هم می‌توان در لیگ برتر ماند

عقابی خاطرنشان کرد: کسب نتایج ضعیف ساوه هیچ ارتباطی به من ندارد و مشکل را باید در تیم و با آنالیز فنی جستجو کرد نه بیرون تیم و مسائل حاشیه‌ای. ابطحی هدفش را تنها حفظ تیم در لیگ برتر با بازیکنان جوان عنوان کرد در حالی که ماندن در لیگ با وجود تیم‌هایی مثل راه ساری که از بازیکنان متولد 74 تشکیل شده و تیمی مثل پتروشیمی که از هفته دوم آمده است، هنر نیست چراکه تیم منطقه‌ای هم می‌تواند در این لیگ بماند.

سرمربی سابق شهرداری ساوه اشاره کرد: ابطحی بومی سازی نکرده، من بومی‌سازی انجام دادم که 10 سال زحمت کشیدم و از لیگ نوجوانان بازیکنان را پرورش دادم. بومی‌سازی را کسی انجام داده که تیم را در نبود اسپانسر رها نکرده، از جیب خود برای تیم خرج کرده و حالا هم همین تیم محل درآمد ابطحی شده است.



*** آرزوی درخشش ساوه را دارم


عقابی ادامه داد: از تمام پیشکسوتان، رؤسای تربیت بدنی و هیئت فوتبال که در رساندن این تیم به لیگ برتر نقش داشتند تشکر می‌کنم به عنوان کوچکترین عضور آرزوی درخشش تیم و کسب نتایج ایده‌آل در لیگ برتر را دارم.

*** اگر قصد حاشیه‌سازی داشتم به سالن می‌آمدم

وی در مورد حاشیه‌سازی برای تیم تاکید کرد: اگر قصد حاشیه‌سازی داشتم یک بار با طرفداران به سالن می‌آمدم زیرا سالن در صورت دیدن من با نتایج فعلی دچار حاشیه می‌شود. در 9 ماه گذشته‌ نیز پای خود را به محل مسابقات و تمرینات نگذاشتم اما کسانی که دم از اخلاق‌مداری می‌زنند نباید بدون حق دفاع، کسی را متهم کنند.

عقابی خاطرنشان کرد: من از ابتدا هم با آمدن ابطحی مخالف بودم و آوردن وی را کار اشتباهی می‌دانستم اما حالا هم اعتقاد دارم تعویض وی کار اشتباهی است چون ابطحی تازه با جو و فرهنگ ساوه آشنا شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: عقابی ، گناه ، غیاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.