در يكي از مهمترين بازي هاي هفته شانزدهم منصوري قرچك مدعي قهرماني برابر گيتي پسند قرار مي گيرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، شانزدهمين هفته از رقابت هاي ليگ برتر فوتسال با برگزاري هفت بازي فردا شب 2 دي در استان هاي مختلف برگزار خواهد شد.


گفتني است، در يكي از مهمترين بازي هاي هفته شانزدهم تيم فوتسال شهيد منصوري قرچك در سالن پيروزي اصفهان مهمان فيروز صفه خواهد بود.


شهيد منصوري به سه امتياز بازي احتياج مبرم دارد تا در صورت باخت گيتي پسند در صدر جدول جاي اين تيم را بگيرد.


شايان ذكر است، محمود خوراكچي مربي جديد اصفهاني ها با وجود اينكه شروع خوبي داشته ولي از صبا 3 امتياز ارزشمند كسب كرد.


خوراكچي سابقه خوبي در مصاف با مدعيان دارد و از هفته هاي گذشته براي اين بازي برنامه ريزي كرده است.


از سوي ديگر بازيكنان منصوري اخيرا بخشي از قرار داد خود را دريافت كرده اند و با شارژ مالي برابر حريف جديد قرار مي گيرند بايد ديد منصوري مي تواند با خوش شانسي خود را به صدر جدول برساند يا خير.


* كارساده گيتي پسند در ساوه


اين هفته صدر نشين جدول رده بندي كار ساده اي پيش رو دارد.


گيتي پسند اصفهان در هفته شانزدهم مهمان شهرداري ساوه خواهد بود.


از يك سو تعدادي از مصدومان گيتي پسند به اين تيم رسيده اند و اين تيم هم به زودي يك بازيكن برزيلي جديد به تركيب خود اضافه خواهد كرد.


از طرف ديگر شهرداري ساوه در حال حاضر در رده دوازده جدول رده بندي قرارداد و شرايط تيمي چندان مناسب ندارد.

گفتني است، محمود خوراكچي در برهه اي زمان سمنت مشاور فني شهرداري ساوه را در اختيار داشته است شهرداري در زمان حضور محمود خوراكچي نتايج خوبي كسب مي كرد ولي با سپردن مسئوليت كامل فني تيم به رضا عقابي اين تيم چندان نتيجه نگرفت.

 

شهرداري ساوه بيشترين تعداد مساوي را در ليگ امسال در اختيار خود دارد اين تيم با پنج تساوي تنها سه بازي پيروز ميدان شده است.

 

بنابراين تاكنون در غلبه بر تيم ها چندان موفق عمل نكرده است.

 

وزنه اين بازي كاملا روي گيتي پسند اصفهان با ستاره هايش سنگيني مي كند و مي توان پيش بيني كرد صدرنشين جدول رده بندي اين هفته به سه امتياز دست يافته و فرصت را در اختيار منصوري قرار نمي دهد تا بتواند اين تيم خود را به صدر جدول برساند.

 

* فرصت طلايي فرش آرا براي استارت

در آخرين ديدار هفته نيز فرش‌ آرا مشهد به مصاف لبنيات ارژن شيراز مي رود.

فرش آرا شروع خوبي نداشته و بايد ديد اين هفته در ليگ چه مي كند.

 

شايان ذكر است، پس از دستگيري هيات مديره باشگاه علم و ادب مشهد امتياز اين باشگاه از طرف هيات فوتبال استا ن خراسان رضوي از باشگاه علم و ادب گرفته شده و فرش آرا مشهد به طور موقت براي دو سال امتياز اين تيم را خريده است.

 

با توجه به اينكه فرش آرا نيم فصل دوم پا به ليگ گذاشته تا اين هفته توفيق چنداني نداشته است ولي اين هفته براي تيم پايين جدولي مانند لبنيات ارژن فرصت خوبي در اختيار دارد تا استارت تيم خود را بزند./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار