سرمربی فصل گذشته تیم فوتسال شهرداری ساوه گفت: ابطحی باید به رسم جوانمردی و حرفه ای گری برای حضور در کادر فنی از من اجازه می گرفت و از زحماتم تشکر می کرد.

رضا عقابی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: گمان نمی کنم در صحبت های روز گذشته ام با آبروی کسی بازی کرده باشم فقط سوال های منفی از ابطحی داشتم که متاسفانه جوابی نگرفتم مدیر عامل باشگاه شرکت حفاری نوع برخورد من را زیر سوال برده بوده و از سرمربی فصل گذشته تیمش دفاع کرد. به شخصیت ابطحی توهین نکرده بودم  من در مقام مربی هستم و تنها صحبت های فنی و فوتسالی انجام می دهم.

وی افزود: حاجتی که صحبت از اخلاق و معنویت می کند برخورد افراد با عقابی را در مسیر اخلاقیات می داند؟ ده سال برای تیم فوتسال ساوه زحمت کشیدم.  آیا کسی که پس از این مدت هدایت تیم را بر عهده می گیرد نباید برای حضورش در تیم از من اجازه بگیرد؟ دست من را صمیمانه بفشارد و خسته نباشید بگوید؟ این ها اصول جوانمردی نیست؟
 
 عقابی در ادامه بیان داشت: وقتی شخصی به کادر فنی یک تیم اضافه می شود اجازه زیر سوال بودن گذشته تیم را ندارد به جای تحقیر زحمات دیگران ، این شخص ملزم به ارائه ی برنامه های خودش است. اما ابطحی بلافاصله پس از انجام مذاکرات با مسئولان باشگاه شهرداری به کوچک شمردن زحمات چندین ساله من و کادر فنی پرداخت و همین امر ناراحتم کرد. اما حاجتی فقط از ابطحی دفاع کرد آقای حاجتی شما که همیشه صحبت از صداقت و راستی می کنید چرا در واکنش به جریانات دو سال گذشته فوتسال کشورمان اعم از تبانی و ناپاکی سکوت کردید. اما حالا برای حقایقی که به زبان آوردم ناراحت شدید و خود را ملزم به پاسخگویی دانستید.انتظاراتم بالا نیست تنها توقع احترام به زحماتی که باعث رسیدن یک تیم از لیگ دو به لیگ برتر شد را داشتم همین و بس.

وی خاطر نشان کرد: نقد بدون آگاهی گذشته من در این تیم، اجحاف در حق کادر فنی است . ابطحی نه تنها حق انتقاد نداشت بلکه باید قبل از نهایی شدن مذاکراتش طی یک تماس تلفنی برای حضور در کادر فنی از من اجازه می گرفت این خواسته زیادی نیست رسم حرفه ای گری است.

برچسب ها: فوتسال ، عقابی ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار