سرمربی فصل گذشته تیم شهرداری ساوه گفت: گفته های ابطحی تنها با فرض اینکه چشمهایش نمیبیند، صحیح است، یا باید به دکتر برود یا آب هویج بخورد.

رضا عقابی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: ابطحی با یکی از مطبوعات ورزشی مصاحبه ای انجام داده که با مشاهده مطلب نگران سلامتی چشم های این مربی شدم زیرا در صورتیکه واقعیات را می دید چنین اظهار نظر نمی کرد،چشمان ابطحی ضعیف شده و جریانات را نمیبیند به این مربی توصیه می کنم مصرف آب هویج خود را افزایش دهد،تمام ایران چهره ابطحی را میشناسند.

وی افزود:کسی که در مورد هر جریانی در فوتسال نظر میدهد چرا هیچ پاسخی به صحبت سرپرست کمیته فوتسال مبنی بر اینکه ابطحی می داند چرا قادر به حضور در لیست  نامزد های سرمربیگری تیم ملی نیست،ندارد.تمام افراد فوتسالی و علاقمندان  این ورزش منتظر جوابی  از سوی ابطحی هستند،پس بهتر است جوابی برای این سوال بزرگ پیدا کند .
عقابی در ادامه بیان داشت:وجود فاکتور هایی مانند پول،امکانات و نزدیکی مسافت به تهران باعث شده این شخص دروغ های بزرگی به زبان بیاورد،هر انسان باید کمی برای خود ارزش قائل باشد،اما...
تاسف می خورم شخصی این چنینی زحمات 10 ساله من را به نام خود مصادره کند،هر انسانی دو چهره دارد،چهره باطنی و ظاهری بساری از انسانها نیز با هم  متفاوت است که ابطحی نیز جزء همین افراد به شمار می آید،ای کاش همیشه طوری زندگی میکردیم  که درون خوب و پاکی داشته باشیم.

** من را با نام "خالی بند" نمی شناسند به این موضوع افتخار می کنم

وی همچنین اظهار داشت:خداوند را شاکرم که به عنوان یک انسان صادق در این ورزش فعالیت کردم و بازیکنان فوتسال در مدت فعالیتم من را با نام خالی بند نمیشناسند.شاید همین شاخصه باعث شده ابطحی فقط اسماعیل پور را جزء بازیکنان مطرح شده از شهرداری ساوه بداند،برای صعود شهرداری ساوه  از لیگ دسته 2 به لیگ برتر بازیکنانی نظیر مرحوم احسان محمدیانی،مرتضی وکیلی،محمد شجری ،مهرزاد کریمی و بسیاری دیگر نقش داشتند،تیم فوتسال شهرداری ساوه  با کمک بازیکنان زیادی به شرایط فعلی رسیده اما یک مربی لیگ برتری از این جریانات بی اطلاع است.

عقابی تصریح کرد:علی اسعدی نمونه ای از بازیکنانی است که در شهرداری ساوه شناخته شد در حالیکه در تیم فرش آرا به این شخص  بازی داده نمی شد با کمترین هزینه جذبش کردیم و به عنوان بهترین گلزن شناخته و به تیم ملی امید دعوت شد،زمانیکه به دلیل کمبود بودجه تیم را به وسیله مینی بوس   به دورترین نقاط کشور می بردم هیچ کس  سراغ این تیم را نمی گرفت. آقای ابطحی در تمام این روزها شما در سایه نا پدید بودید.

** موقعیت مالی افراد را برای دروغ گویی قلقلک می دهد

عقابي در خصوص موقعیت مالی باشگاه شهرداری ساوه گفت: زمانیکه بودجه یک میلیارد و صد و هشتاد میلیون  به تیم فوتسال اختصاص داده می شود،بسیاری از افراد برای کار کردن در تیم و بیان وعده های دروغ قلقلک داده می شوند،بحث قرارداد صد و چهل میلیونی ابطحی  در شهرستان ساوه پیچیده این در حالیست که جوانان این شهر معطل یک میلیون تومان برای  راه اندازی کسب و کار هستند،از شما میخواهم عنوان کنید در طی سالهای مربیگری خود چند عنوان قهرمانی کسب کردید،تا چه حد بازیکن سازی کرده اید؟که حالا فنی بودن خود را فریاد می کشید،اگر ساوه در فصل قبل  موفق نبود چگونه در بازی های رفت و برگشت چهار امتیاز از حفاری گرفت؟

** ابطحی حتی فرصت مزه کردن انار ساوه را هم ندارد


عقابی در پایان خاطر نشان کرد:کسی صحبت از آینده باشگاه شهرداری ساوه می کند که حتی نمی تواند از انار ساوهمزه کند،درختان انار در مهر ماه بار می دهند و اطمینان دارم ابطحی تا این مدت در ساوه ماندگار نیست و باید از ساوه جدا شود./آق

برچسب ها: عقابی ، ابطحی ، ساوه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار