سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موسوی‌نژاد در موافقت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان؛

برنامه‌های گودرزی پاسخگوی مطالبات نمایندگان ملت است

نماینده مردم دشتستان در دفاع از محمود گودرزی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: برنامه‌های وی پاسخگوی مطالبات نمایندگان ملت است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، سیدمهدی موسوی‌نژاد نماینده مردم دشتستان در جلسه علنی امروز بهارستان در موافقت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: قضاوت در رابطه با وزیر پیشنهادی مربوط است به سوابق مدیریتی و شخصیتی وی و در رابطه با برنامه‌های تدوین شده و ارائه شده به نمایندگان مجلس است، این موضوع را خصوصا نمایندگان مخالف توجه فرمایند که قضاوت در رابطه با آینده یک قضاوت خارج از انصاف است، قطع به یقین موافقت و دفاع از وزیر پیشنهادی تا زمان حال است و در آینده هر وزیر هر شخصیت، هر فرد و هر دولتمردی که دست اندازی به حقوق دیگران و به حقوق مردم و براساس مصالح مردم حرکت نکند، نمایندگان مردم در مقابل آن می‌ایستند و تفاوتی نمی‌کند.
 
وی در ادامه افزود: مهمترین دستاورد تشکیل وزارت ورزش و جوانان از منظر مجلس شورای اسلامی در چهار محور اساسی تقسیم بندی می‌شود، اولین مورد تدوین و تصویب وظایف و ساختار وزارتخانه ورزش و جوانان با تعامل، همفکری و همکاری با مجلس شورای اسلامی، دومین مورد انتخاب وزیر ورزش و جوانان از طریق رای اعتماد نمایندگان ملت شهیدپرور در مجلس شورای اسلامی به عنوان عصاره ملت، سومین مورد پاسخگو بودن وزیر در مقابل نمایندگان مجلس شورای اسلامی از طریق قانونی و چهارمین مورد مشورت با نمایندگان مجامع استانی در انتصابات در استان‌های کشور است، که تاکنون از نظر نمایندگان برخی از این عناصر عملی نشده است.
 
وی افزود: این 4 عنصر به خوبی وظایف نمایندگان را در قبال ملت قهرمان پرور ایران و جامعه بزرگ ورزشی کشور در سطح استانی و ملی جامه عمل می‌پوشاند.
 
موسوی نژاد تصریح کرد: به نظر بنده و جمعی از نمایندگان، برنامه آقای گودرزی پاسخگوی این چهار مطالبه کلی نمایندگان ملت است.
 
نماینده موافق وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: رأی آوردن وزیر پیشنهادی علاوه بر پایان دادن به بلاتکلیفی وزارت ورزش و جوانان در آستانه رویدادهای بزرگ آسیایی و جهانی، پاسخ قاطع به کسانی است که تئوری انحلال وزارت ورزش و جوانان و تبدیل وزارت مذکور به صورت دو سازمان ورزش و جوانان در سر می‌پرورانند، مجلس به لطف الهی از کیان وزارت ورزش و جوانان، این نهاد نوپای طوفان زده در مقابل این زیاده خواهی با انتخاب این مدیر متعهد دفاع خواهد کرد.
 
وی تصریح کرد: گودرزی شخصیتی دانشمند و مدیری متعهد است و برنامه‌های ارائه شده از سوی وی مطابقت زیادی با اسناد بالادستی دارد و این نشان از تسلط ایشان به اسناد بالادستی است، همچنین دیدگاه وزیر پیشنهادی به حوزه جوانان فرابخشی و رویکردی واقع‌گرایانه دارد، ضمن اینکه استفاده از دیدگاه‌های نخبگان دانشگاهی علیرغم وقت محدودی که وزیر پیشنهادی داشته است نشان از تعاملات نزدیک وی با نخبگان دارد.
 
موسوی‌نژاد در ادامه یادآور شد: گودرزی استاد تمام مدیریت ورزشی در دانشگاه تهران، دارای یک نظام جامع‌نگر، ذهنی روانشناسانه و قدرت رهبری بالا است. وی در حدود 3 دهه فعالیت از شرایط مطلوبی بهره برده و معرفی وی به عنوان وزیر پیشنهادی با تماس‌های زیادی در جهت حمایت از توان مدیریت وی روبرو شده است.
 
این نماینده موافق بیان کرد: وزیر پیشنهادی دانشکده‌ای را نزدیک به یک دهه اداره می‌کند و داشتن یک روحیه قاطع ضمن اداره یک دانشکده استراتژیک از جمله نقاط مثبت گودرزی است ضمن اینکه سوابق نشان می‌دهد که وی در راستای اداره دانشکده از هیچ کوششی دریغ نکرده است.
 
وی ادامه داد: از جمله رویکردهای مثبت گودرزی ارتباط مثبت وی با نمایندگان ولی فقیه در دانشگاه است ضمن اینکه حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد، نائب رئیس وقت مجلس و نماینده ولی فقیه در دانشگاه تهران در کنار دکتر زاهدی وزیر سابق علوم و رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات نیز نسبت به مدیریت مثبت وی شهادت دادند.
 
موسوی‌نژاد افزود: گودرزی از جمله مدیرانی است که همواره سعی کرده در حوزه تخصصی خودش فعالیت کند ضمن اینکه حضور گودرزی در دفاع مقدس و عضویت وی در سپاه پاسداران نشان از تعهد وی به نظام جمهوری اسلامی دارد.
 
وی تصریح کرد: وضعیت فعالیت گودرزی در حوزه جوانان مطلوب بوده است و امیدواریم با توجه به سوابق و کارآمدی‌های سابق وی گودرزی آینده را در جهت رفع مشکل جوانان و ورزش به کار بگیرد.
 
موسوی نژاد در پایان خاطرنشان ساخت: گودرزی قطع و یقین خواهد دانست که دفاعیه ما در حال حاضر است و اگر روند فعالیت وی تغییر کند مسلماً نمایندگان در مقابل وی خواهند ایستاد.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: نماینده ، مردم ، دشتستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.