حسینی نماینده مردم قصرشیرین در موافقت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: گودرزی تجربیات ارزشمند در حوزه ورزشی دارد و در این چند سالی که در مدیریت ورزش بود، انصافا خوب کار کرده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، فتح‌الله حسینی نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلان غرب در جلسه علنی امروز یکشنبه در موافقت با  "محمود گودرزی"وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: اکثر جوانان کشور امروز بیکارند و جایگاهی ندارند و اگر جایگاهی نیز داشته باشند امروز کاری برای آن‌ها نشده است اما در این سه وزیری که معرفی شد وزرای خوبی بودند اما مجلس براساس بررسی و پیگیری براساس قانون به آن‌ها رای نداد اما تصور نشود که مجلس دشمنی و خصومتی با کسی دارد.
 
وی افزود: امروز دشمن ما را هدف قرار داده، آمریکا با تمام توان در مقابل جمهوری اسلامی ایران ایستاده اما خود آمریکایی‌ها باور دارند که اقتدار جمهوری اسلامی ایران راه فهمیدند، می‌دانند که جمهوری اسلامی ایران کیست، تمام وضعیت نظام ما را دیده‌اند و تا امروز هم هر چه تلاش کرده‌اند به لطف خدا در مقابل ملت ایران شکست خورده‌اند.  
 
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس تصریح کرد: یکی از دلایل موافقت بنده با گودرزی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان این است که او یک جوان روستایی‌زاده است اما وی دارای تجربه و تخصص است که تخصصش و دکترایش در بحث ورزش است و استاد تمام است.
 
حسینی ادامه داد: یکی دیگر از ویژگی‌هایی که دلیل موافقت من با گودرزی است وجود تجربیات ارزشمند در راستای ورزش است، در این چند ساله‌ای که وی در مدیریت ورزش بودند انصافا خوب کار کرده است.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: گودرزی وابسته به هیچ جناح و گروهی ندارد و با اخلاق خوبی که دارد بناست که بتواند برای جوانانی که در فضای ورزش رنج  می‌برند و امروز هم که جوانان از وزیر انتظار دارند که کاری برای آن‌ها انجام دهد.
 
نماینده کرمانشاه تصریح کرد:  دکتر گودرزی همیشه در راستای مناطق روستایی عشایری مرزی و افراد روستانشین که در راستای ورزش بودند و حتی در کشور نیز حضور پیدا کردند با تمام توان از آن‌ها حمایت کرده و توانسته پایگاه خوبی برای جوانان ما در عرصه ورزش بوده است.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی خطاب به نمایندگان خانه ملت تاکید کرد: امروز با گذشت چند ماه از آغاز به کار دولت تدبیر و امید باید به آن کمک کنیم چرا که دولت تدبیر و امید را مردم انتخاب کرده‌اند ما نیز بنایمان این است که به آن کمک کنیم هم چنین انتظار ما از دکتر روحانی این است که حتما در راستای بحث ورزش کمک کنند.
 
حسینی اظهار داشت: با توجه به این که کابینه دولت تدبیر و امید نیاز است که هر چه سریعتر تکمیل شود یکی از کارهایی که گودرزی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان می‌توانند به کابینه کند این است که با برنامه‌های مفیدی که دارد به صورت ویژه و بلافاصله در راستای ورزش استان‌ها در چارچوب قانونی که وزارت ورزش و مجلس برای آن تعیین کرده به وزارت ورزش ورود پیدا کند و بتواند این کار را انجام دهد.  
 
وی خطاب به وزیر پیشنهادی ورزش ادامه داد: جناب گودرزی انتظار نمایندگان مجلس این است که شما به کمک خدای متعال حتما همدلی و هماهنگی شما با نمایندگان وجود داشته باشد و باید فضایی برای جوانان باز کنید که آن‌ها به راحتی بتوانند از مشکلاتی که امروز رنج می‌برند بیرون آیند.  
 
نماینده کرمانشاه تصریح کرد: شما می‌توانید با برنامه‌های علمی مسیر ورزش را دنبال کنید و ورزش را به جایگاه واقعی خود نزدیک کنید، آقای گودرزی یکی از ویژگی‌های خوبی که دارد این است که در دانشگاه تهران یک روستازاده بوده که توانسته ریاست تربیت بدنی دانشگاه تهران را برعهده بگیرد لذا اطمینان داشته باشید که وی سرباز ولایت هستند و همیشه در خدمت نظام و انقلاب بوده لذا از نمایندگان مجلس تقاضا می‌کنم با توجه به این که چند ماه است که ورزش رها شده و اگر فکری برایش انجام نگیرد امروز به نتیجه برسیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار