سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پيرموذن در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

منش دکتر روحاني چراغ راه شوراي شهر براي انتخاب شهردار باشد/ شوراي شهر، شهردار آب ديده معرفي کند

عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس با اشاره به انتخاب شهردار، گفت: معرفي کابينه دولت در مراسم تحليف رئيس‌جمهور، حركتي خردمندانه، عقلايي و با كياست است و اميدوارم كه اين منش دكتر روحاني ملاك عمل شوراي شهر قرار گرفته و آن‌ها نيز در اولين جلسه شوراي شهر، شهرداري با كفايت و آب ديده انتخاب كنند.

"كمال‌الدين پيرموذن" نماينده مردم اردبيل، سرعين و نمين و نير در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، درباره معرفي شهردار از سوي شوراي شهر، اظهار داشت: يكي از عوامل توسعه، مديريت وقت است و زماني كه دكتر روحاني، رئيس‌جمهور كشورمان در مراسم تحليف خود در مجلس شوراي اسلامي كابينه‌شان را معرفي کردند اين مهم محقق شد.
 
وي در ادامه افزود: اين اقدام رئيس‌جمهور حركتي خردمندانه، عقلايي و با كياست است و اميدوارم كه اين منش دكتر روحاني ملاك عمل شوراي شهر قرار گرفته و آن‌ها نيز در اولين جلسه شوراي شهر ،شهرداري با كفايت و آب ديده انتخاب كنند.   
 
عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس در پايان خاطر نشان کرد: اميدوارم شوراي شهر بدون بها دادن به مباني فكري خود، قوي‌ترين، مجرب‌ترين و با كفايت‌ترين شهردار را انتخاب كنند، تا روند توسعه و رشد فعاليت‌هاي شهرداري فزاينده و روبه رشد باشد.
 
انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.