منتخب چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گفت: مکانیزم کلی انتخاب شهردار به تایید اعضای 31 نفره شورا رسید.

اقبال شاکری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: مکانیزم کلی انتخاب شهردار نهایی و مورد تایید اعضای 31 نفره شورای شهر تهران قرار گرفت که بر اساس این مکانیزم در زمانی که رسمیت این دوره اعلام شود انتخاب شهردار نیز صورت خواهد گرفت.

به گفته شاکری منتخب چهارمین دوره شورای شهر تهران، بر اساس این مکانیزم در جلسات اولیه شورای چهارم ابتدا یک لیست بلند از کاندیداهای مطرح و افرادی که اعلام آمادگی کرده اند تهیه و سپس با ارزیابی شاخص ها این لیست را کوتاه‌تر کرده تا بالاخره رای نهایی صادر شود.

وی ادامه داد: همه کاندیداهای مطرح از سوی اعضای شورا و نامزدهای تعیین شده می توانند در این لیست قرار بگیرند و در حال حاضر رسمی ترین اعلام آمادگی از جانب شهردار فعلی تهران قالیباف انجام شده است که به نظر می‌آید نظر اعضای شورا را می‌تواند به خود جلب کند.

شاکری اذعان داشت: در نهایت کسی به عنوان شهردار انتخاب خواهد شد که بتواند فرایند ارزیابی شهردار را تا مراحل پایانی بالا بیاید و پس از ارائه برنامه‌هایش به اعضا شورا آراء بیشتر را به خود اختصاص دهد که در این میان به نظر شخص بنده قالیباف می‌تواند محتمل‌ترین گزینه‌اي باشد که بتواند رای عمومی اعضا را به خود جلب کند.

منتخب چهارمین دوره شهر تهران خاطر نشان کرد: همچنین در جلسات شورای شهر بررسی کمیسیون‌ها و کمیته‌های تخصصی شورای شهر مطرح شد که پیشنهاد افزایش کمیسیون‌ها تا 6 عدد و کمیته‌های تخصصی تا 19 عدد و مرکز مطالعه و پژوهش ارائه شده که باید در شورا بررسی و به تصویب اعضا برسد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: شاکری ، شهردار ، قالیباف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار