نماينده مردم خميني‌شهر در مجلس با تاکيد بر مديريت زمان از سوي اعضاي شوراي شهر چهارم گفت: انتخاب شهردار در اولين روزهاي کاري شوراي شهر، ريل‌گذاري خدمات را سرعت مي‌بخشد.

"محسن صرامي‌فروشان" نماينده مردم خميني‌شهر در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران درباره معرفي شهردار از سوي شوراي‌ شهر در آغازين روزهاي فعاليت‌شان گفت: اگر اعضاي شوراي شهر معتقد به مديريت زمان باشند، مي‌بايست در فرصت دو ماهه‌اي كه تا آغاز  به کار شوراي شهر چهارم داشتند، رايزني‌هاي خود را براي انتخاب شهردار انجام داده تا در آغازين روزهاي فعاليت خود  اقدام به انتخاب شهردار کنند.
 
وي در ادامه افزود: اگر اعضاي شوراي شهر معتقد باشند مديريت زمان بيشتر از مديريت منابع مالي براي رفع مشكلات مردم كارساز است، مطمئنا از فرصت استفاده خواهند كرد و در روز اول استارت خوردن شوراها، شهردار موردنظر را معرفي مي‌كنند.  
 
نماينده مردم خميني‌شهر با بيان اين كه انتخاب شهردار در اولين روز كاري شوراي‌شهر چهارم، ساز و كارهاي حركت و ريل‌گذاري و همچنين قوت و قدرت در  شورا‌ها را بيشتر خواهد كرد تاكيد كرد: از اعضاي شوراي شهر انتظار داريم در انتخاب شهردار نگاه فراحزبي و فراجناحي داشته باشند چرا كه فعاليت شهرداري فعاليت حزبي و سياسي نبوده و فعاليت خدماتي است.

وي با بيان اينکه اعضای شورا در یک فضای سیاسی نمی‌توانند بهترین گزینه را انتخاب کنند، گفت: نتیجه سیاسی‌شدن فضای شورا، انتخاب یک گزینه نامطلوب برای شهرداری‌ها است.

صرامي فروشان در پايان با بيان اين كه سرآمد تمام جريانات سياسي در استان‌ها، فرماندار شهر، امام جمعه شهر و نماينده آن شهر است گفت: بهترين شهردار، شهرداري است كه بتواند با اين سه ركن اصلي شهر تعامل سازنده‌اي داشته باشد چرا كه كارهاي قاطبه مردم به اين سه ركن بستگي دارد و مطمئنا تعامل هر چه قوي‌تر با اين سه ركن منجر به خروج مفيدتري از شوراي شهر خواهد شد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: شورا ، شهردار ، حزب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار