سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حقيقت‌پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

بزودي؛ تکليف کرسي‌هاي خالي سفارت‌خانه‌هاي ايران در ساير کشورها تعيين مي‌شود

نايب رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي گفت: در جلسه روز گذشته با وزیر پیشنهادی وزارت امور خارجه بر لزوم تعيين تکليف کرسي‌هاي خالي سفارت‌خانه‌هاي ايران تأکيد شد.

"منصور حقیقت‌پور" نماینده مردم اردبیل، سرعین و نمین در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به خاتمه یافتن مأموریت پنجاه نفر از سفرای دولت دهم و کرسي‌هاي خالي سفارت کشورمان گفت: در جلسه کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي با وزیر پیشنهادی وزارت امور خارجه این موضوع را مطرح کردیم.

وی در ادامه افزود: در جلسه مذکور با محمد‌جواد ظریف، قرار بر این شد تا هرچه زودتر تکليف دفاتر نمایندگی در کشورهای دیگر که با سرپرست اداره می‌شوند، تعیین شود.

نايب رئيس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اظهار داشت: حضور وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت امور خارجه در جلسه این کمیسیون بسیار مفید و موثر بود.

وی افزود: وزير پيشنهادي وزارت امور خارجه با تشريح برنامه‌هاي خود و پاسخ به سوالات نمايندگان، آن‌ها را قانع کرده و توانمندي و اشراف خود به اين حوزه را نشان داد.

حقيقت‌پور در پايان خاطرنشان کرد: بنده يقين دارم هر 4 وزیر پیشنهاد شده برای تصدی وزارت‌خانه‌های امور خارجه، کشور، دفاع و اطلاعات افراد شایسته و توانمندی هستند و به یقین رأی اعتماد نمایندگان مجلس را کسب خواهند کرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.