اردبیل/

مجلس مأمور برخورد قضایی با حادثه قم نیست

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت:‌ مجلس در جایگاهی قرار ندارد که با عوامل و عناصر رخداد 22 بهمن قم برخوردی قضایی داشته باشد، چراکه هرگونه برخورد در حیطه وظایف و اختیارات قوه قضائیه است.

منصور حقیقت‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل اظهار داشت: ابعاد این حادثه کاملاً مشخص و معلوم است و ما در ارائه گزارشی که داشته‌ایم نمایندگان مجلس را در این زمینه مطلع ساختیم و امیدواریم گزارش 57 صفحه‌ای تهیه شده ما به اطلاع عموم مردم و مخاطبان نیز برسد.

حقیقت‌پور افزود:با کمال تأسف باید گفت که گروهی خودسر در قم شکل گرفته و به چنین اقداماتی دست زده است که قطعاً با این گروه‌های خودسر باید برخورد جدی صورت بگیرد تا درس عبرتی باشد که دیگر به چنین بی‌قانونی‌هایی دست نزنند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه کمیسیون امنیت ملی مجلس بعد از ماه‌ها بررسی و تحقیق این حادثه گزارش خود را تهیه کرده و آماده ارائه دارد، گفت: ‌ما در این مدت سعی کردیم تایک فضای آرام و کم تنش مسائل مورد پیگیری و بررسی قرار گیرد که امروز نیز به هیچ وجه حاضر به تولید تنش و نگرانی در جامعه نیستیم؛ بلکه بخشی از گزارش در سطح عالی ارائه شده و یک گزارش خیلی محرمانه نیز تدوین شده است که در اختیار تمام نمایندگان و مسئولان ذیربط قرار می‌گیرد تا در این زمینه ابعاد بیشتر و بهتر تبیین شده و مشخص شود.

وی بیان کرد: امیدواریم در آینده شاهد بروز و ظهور چنین حوادث تلخ و ناگواری نباشیم که قطعاً چنین اقدامات خودسر به بی‌قانونی‌ها دامن می‌زندب/.

برچسب ها: اردبیل ، حادثه ، قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.