سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رحماندوست در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

قدم های بزرگ سیاسی و اقتصادی سالهای اخیر در سال جدید به بار خواهد نشست

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر گفت: در سالهای اخیر گام های بزرگی در عرصه سیاست و اقتصاد برداشته شده است و سال جدید با تکیه بر نامگذاری آن سال به بار نشاندن تحولات بزرگ و ایجاد حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تا پیروزی های بزرگی برای دولت و ملت ایران به وجود آید.

مجتبی رحماندوست نماینده تهران ، ری، شمیرانات و اسلامشهر در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به نامگذاری سال جدید با عنوان حماسه سیاسی و اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری گفت: محور و مقوله نامگذاری سالهای اخیر از سوی رهبر معظم انقلاب اقتصادی بوده است که در این سالها ذره ذره سنگ بنای حرکت اقتصادی به وجود آمده و اکنون زمان ایجاد حماسه ا قتصادی است.

عضو کمیسیون اجتماعی افزود: در سالهای گذشته با توجه به شعارها مثلا تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی سیاست های کلانی در کشور تصویب و به دولت ابلاغ شد و دولت در پرتو این سیاست ها و برای عملیاتی و قانون‌مند کردن آنها بندهای بودجه ای را تهیه و به مجلس ارائه کرد که در مورد شعار سال جدید نیز باید این گونه بوده و سیاست های  مرتبط آنها تصویب شود.

وی ادامه داد: در حوزه اقتصادی قدم های بزرگی در سالهای اخیر برداشته شده است و با توجه به شعار حماسه اقتصادی از سوی رهبری اکنون زمان آن است تا هم دولت وهم مسئولان و هم مردم تحول بزرگ اقتصادی را رقم بزنند.

نماینده تهران ، ری ، شمیرانات و اسلامشهر گفت: در عرصه سیاست نیز ما مواضع کلان خود را در حوزه سیاست خارجی اعلام کردیم مثلا بحث حمایت از دولت سوریه ، حزب الله و حماس را علنی کردیم و گفتیم ما  از هر حرکتی ضد صهیونیستی و مقابله با رژیم اشغالگر قدس در سراسر جهان حمایت می‌کنیم همچنان رهبر انقلاب در روزهای اخیر در بیانات خود در مشهد مقدس فرمودند اگر غلطی از رژیم صهیونیستی سر بزند تلاویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم.

رحماندوست  افزود: اعلام چنین مواضعی در حوزه سیاست خارجی گام های بسیار بلند و بی نظیری در سطح دنیاست و نشان می‌دهد ایران نه تنها از این که قدمی در حمایت از  جبهه  مقاومت بردارد هراس ندارد بلکه به صراحت آنرا اعلام و مسئولیت آنرا می‌پذیرد.

عضو کمیسیون اجتماعی در پایان خاطرنشان کرد: در سالهای اخیر گام‌های بزرگی در عرصه سیاست و  اقتصاد برداشته شده است و سال جدید با تکیه بر نامگذاری آن سال به بار نشاندن تحولات بزرگ و ایجاد حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تا پیروزی های بزرگی برای دولت و ملت ایران به وجود آید.
برچسب ها: حماسه ، رهبر ، سیاست خارجی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.