نماينده مردم اصفهان در مجلس گفت:‌ نام‌گذاری سال جدید با سال‌های گذشته متفاوت است و این امر نشان‌دهنده درایت مقام معظم رهبری است چرا که انتخابات ریاست جمهوری و شوراها را در سال جدید پیش رو داریم و این نام‌گذاری کاملا با معنی است.

علی ایرانپور نماینده مبارکه در مجلس، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نامگذاری سال جدید با عنوان "حماسه سیاسی حماسه اقتصادی" گفت:‌ نام‌گذاری سال جدید با سال‌های گذشته متفاوت است و این امر نشاندهنده درایت مقام معظم رهبری است چرا که انتخابات ریاست جمهوری و شوراها را در سال جدید پیش رو داریم و این نام‌گذاری کاملا با معنی است.  
 
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی افزود: نظام و مردم در دو حوزه اساسی اقتصاد و سیاست امتحانات مهمی در پیش دارند و باید با تلاش در این عرصه‌ها حماسه‌ بیافرینند.
 
وی ادامه داد: جنگ اقتصادی غرب علیه ایران و تشدید تحریم‌ها با به کار گرفتن راهکارهایی از قبیل اصلاح‌ الگوی مصرف، مصرف تولیدات داخلی و اقتصاد مقاومتی خنثی شده و حماسه‌ای در عرصه اقتصادی بوجود خواهد آمد.  
 
ایرانپور افزود: مقام معظم رهبری سال‌های اخیر را با شعار اقتصادی نام‌گذاری کرده بودند، اما مطرح کردن حماسه سیاسی در کنار حماسه اقتصادی نشان از اهمیت بالای این مسئله در حال حاضر است.  
 
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در پایان خاطرنشان کرد: مردم، دولت، مجلس، نخبگان و همه مسئولین کشور باید تلاش کنند تا در دو عرصه سیاسی و اقتصادی حماسه‌ای بزرگ در شأن ملت ایران اسلامی بیافرینند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار