سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گزارش/

مروري بر مهم‌ترين عناوين خبري دانشگاه در شهريور ماه 91

مهم‌ترين عناوين خبري حوزه دانشگاه در شهريور ماه 91 را در گزارش زير بخوانيد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، مهم‌ترين عناوين خبري حوزه دانشگاه در شهريور ماه 91 را در گزارش زير بخوانيد:

مخبر دزفولي: تعطيلي مدارس در پنج‌شنبه‌ها کمک به صرفه‌جويي انرژي
دبير شوراي عالي انقلاب فرهنگي گفت: تعطيلي مدارس در پنج‌شنبه‌ها كمك به صرفه‌جويي در مصرف انرژي و ساختن فضاي عاطفي و سازنده‌اي در كانون خانواده‌ها است.

غفوري: حضور سران عدم تعهد در تهران برگ برنده‌اي در دست ايران/ اهميت حضور مرسي در اجلاس تهران
دبير امت واحده اسلامي گفت: بايد به اين مسئله اذعان داشت كه حضور سران و نمايندگان ديگر كشورها در تهران يك برگ برنده براي ديپلماسي ايران و شكست براي غرب به حساب مي‌آيد.

پرکره: مقابله سايبري با فتنه 88 و برگزاري 9 کرسي آزاد انديشي در بسيج دانشجويي علوم و تحقيقات
مسئول بسيج دانشجويي واحد علوم و تحقيقات دانشگاه آزاد گفت: مقابله فيزيکي و سايبري با فتنه 88، حضور در شبکه هاي اجتماعي و تشکيل گروههاي رصد، تاسيس قرارگاه سايبري، دوره هاي بصيرت افزايي، کسب عناوين علمي مختلف، برگزاري 3 گروه کار- فکر و 9 کرسي آزاد انديشي از شاخص‌ترين اقدامات اين تشکل در سالهاي اخير بوده است.

واکنش دانشجویان دانشگاه تهران پيرامون اهانت‌ به آيت الله مصباح
کانون دانشجویان مدافع انقلاب اسلامی دانشگاه تهران، با انتشار بیانیه‌ای نسبت به مطالب اخیر مطرح شده از سوی مشاور هاشمی رفسنجانی نسبت به آيت‌الله مصباح واکنش نشان داد.

قديري ابيانه: برگزاري اجلاس غيرمتعهد‌ها در ايران فرصت بزرگي براي تمام ملت‌هاي آزاده جهان
سفير سابق ايران در مكزيك گفت: تشكيل اين اجلاس در ايران به عنوان غيرمتعهدترين دولت جهان، فرصت بزرگي را براي اين جنبش و همه ملت‌هاي آزاده جهان به وجود خواهد آورد.

عبدي: منتقد دولتيم اما خدماتش را فراموش نمي‌‎کنيم
دبير تشكيلات انجمن اسلامي مستقل دانشگاه تهران گفت: دولت در برخي حوزه‌ها فعاليت خوبي داشته و در برخي نيز متاسفانه عملكرد چندان مناسبي نداشته است.

کريمي: ايراني با اتکا به عقل و منطق نيازي به سلاح هسته‌اي ندارد
استاد فلسفه دانشگاه تهران به تشريح گفتگوي خود با بان‌كي‌مون دبير كل سازمان ملل در دانشكده روابط بين‌الملل دانشگاه وزارت خارجه پرداخت و گفت: تا زماني كه قلم براي صحبت و عقل براي استدلال وجود دارد نيازي به استفاده از سلاح هسته‌اي نيست.

اعتراض رئيس دانشگاه شریف به دبیر کل سازمان ملل متحد
ریاست دانشگاه شریف به نمایندگی از جامعه‌ دانشگاه صنعتی شریف در اعتراض به بازداشت مجتبي عطاردي، نامه‌اي را تنظیم و به دفتر "بان‌کی‌مون" ارسال کرد.

پور محمدي: کسي نمي‌تواند مرا مجبور به کانديداتوري کند/ مسئول کنترل تفکرات افراد در دولت نيستم
رئيس بازرسي کل کشور گفت: من مسئول کنترل تفکرات افراد در دولت نيستم متاسفانه هر جايي که انحراف پيدا شود به تبع آن سوء استفاده‌ها و فساد اخلاقي، اقتصادي، اداري صورت مي‌گيرد که بايد آنها را طبق قانون پيگيري کرد.

سفير سوريه در دانشگاه شريف: دشمن از ايران مقتدر بسيار ناراحت است
سفير سوريه در ايران با بيان اينکه دشمن از ايران مقتدر بسيار ناراحت است، گفت: جمهوري اسلامي ايران در راستاي پيشرفت به دستاوردهاي علمي مختلفي رسيده که فناوري‌هاي مسالمت آميز هسته‌اي از آن جمله هستند و هم اکنون به عنوان يک الگويي نيرومند براي جهان و اسلام قرار گرفته است.

رئيس دستگاه قضا: دانشجويان با جسارت حرف بزنند و از توهين و افترا فاصله بگيريد
آيت‌الله آملي‌لاريجاني گفت: تشكل‌هاي دانشجويي بايد جرأت حرف زدن داشته باشند، ولي از توهين و افترا به اشخاص فاصله بگيرند و يك طرفه به قاضي نروند. چرا که ما خودمان در قضيه وقف دانشگاه آزاد از مخالفين بوديم كه به دفاع از طرح وقف دانشگاه آزاد متهم شديم.

بي‌اطلاعي وزير ارشاد از واگذاري پروژه‌هاي سينمايي به کارگردانان آمريکايي
حسيني وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در پاسخ به چرايي واگذاري پروژه‌هاي فيلمسازي به کارگردان‌هاي آمريکايي، گفت: اطلاعاتي در اين زمينه ندارم و بهتر است که در اين باره صحبتي نکنم.

قلاده بردگي کانادا به دست پير‌زن حقير انگليسي است
شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي تهران بزرگ پيرامون اقدام منفعلانه و خلاف اصول ديپلماتيک دولت کانادا در تعطيلي سفارت خود در تهران، بيانيه‌اي را منتشر کرد.

حسن زاده: هيچ تناسبي ميان جاسبي و اسلامي شدن دانشگاه‌ها وجود ندارد
مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه اميرکبير گفت: حضور جاسبي به عنوان عضو حقيقي در شوراي عالي انقلاب فرهنگي متناقض با مطالبات دانشجويي بوده و وي هيچ ارتباطي با اسلامي شدن دانشگاه‌ها ندارد.

چمندي: چه ارتباطي بين جريان‌هاي مخرب آيت‌الله مصباح برقرار است؟
دبير كل تشكيلات جامعه اسلامي با بيان اينکه بايد ارتباط بين جريان‌هايي را كه ظرف كمتر از 2 هفته با هدف مشتركي در صدد تخريب مصباح يزدي برآمدند را مورد بررسي قرار داد، گفت: انتخابات رياست جمهوري سال آينده چنان مستي به ديوانگان بخشيده كه به ستون‌هاي محكم نظام حمله مي‌كنند.

افروغ: هنرمندان ابزار هنر را در معرفي رحمةللعالمين به کار گيرند
استاد جامعه شناسي گفت: ما نسبت به معرفي شخصيت بزرگوار پيامبر اکرم (ص) به عنوان رسولي که رحمتش شامل کل جهان مي‌شود کار زيادي انجام نداده‌ايم و اجازه داديم که قرائت‌هاي طالبانيزم و اسلام خشن مانور دهند و ما از ابزار هنري و سينمايي براي مقابله با اين اسلام طالبانيزم براي شناساندن پيامبر رحماني و اسلام رحماني خوب استفاده نکرديم.

كميته اقتصاد مقاومتي اتحادیه تشکل های دانشگاه آزاد تشكيل شد
اتحاديه تشكل‌هاي دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي (اتحاديه اول) در نامه‌ای به نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ها از تشكيل كميته اقتصاد مقاومتي در این اتحادیه خبر داد.

طنين فرياد مرگ بر آمريكا و اسرائيل در دانشگاه‌ها
دانشجویان دانشگاه‌های صنعتی شریف، شهید بهشتی، صنعتی اصفهان، خواجه نصیرالدین طوسی، امیرکبیر و تهران مرکز در واکنش به هتاکی به ساحت پیامبر اسلام (ص) تجمع‌های اعتراضی در دانشگاه‌های خود برگزار کردند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: دانشگاه ، شهریور ، عناوین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.