نماينده مردم تهران گفت: وظيفه خود مي‌دانم که طبق موازين قانوني و شرعي ناظر بر اعمال دولت باشم جلوي آن بايستم و اين مسئله را هم بايد مد نظر داشت که فضاي انتقادي در کشور ضعيف است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران در سيزدهمين نشست سالانه اتحاديه انجمن اسلامي دانشجويان مستقل که با شعار "مقاومت براي پيشرفت، پيشرفت در خدمت عدالت، رمز اقتدار ملي" که در دانشگاه صنعتي شريف برگزار شد احمد توکلي نماينده مردم تهران، در مجلس شوراي اسلامي در جمع دانشجويان حاضر شد و به سوالات آنان پاسخ گفت.

وي در پاسخ به سوالي در ارتباط با اينکه خود را در انتقاد چقدر منصف مي‌داند، اظهار داشت: هر وقت در مسئله‌اي موردي پيش آمده عذرخواهي کرده‌ام و اينکه در نقد خبر هميشه احتياط مي‌کنم و هيچ‌گونه بي‌انصافي در خبر ندارم.

توکلي افزود: باتوجه به اينکه وضع کنوني دولت اصلا خوب نيست و افراد پرونده‌دار مشغول به خدمت هستند و هيچ صداقتي را در رفتار و گفتارشان مشاهده نمي‌کنيم و وظيفه خود مي‌دانم که طبق موازين قانوني و شرعي، بايد ناظر بر اعمال دولت باشم جلوي آن بايستم و اين مسئله را هم بايد مد نظر داشت که فضاي انتقادي در کشور ضعيف است.

نماينده مردم تهران در پاسخ به اين سوال که چرا نسبت به برخي از مصداق‌هاي قلابي در انتخابات حمايت ‌مي‌کند، خاطر نشان کرد: من هنوز هيچ‌گونه تصميمي براي حمايت از هيچ فردي در انتخابات رياست جمهوري سال آينده نگرفته‌ام.

نماينده مجلس شوراي اسلامي در ارتباط با محمدباقر قاليباف کانديداي انتخابات رياست جمهوري در سال آينده تصريح کرد: شهردار تهران در انجام وظايف خود در تهران بزرگ موفق بوده و اينکه وي به عنوان کانديداي رياست جمهوري وارد عرصه شود بحث ديگري است. قاليباف به عنوان يک شهردار هميشه تلاش داشته که در نقاط مختلف تهران معتدل رفتار کند.

توکلي در ارتباط با موضع سايت "الف" در برگزاري اجلاس عدم تعهد کشورها در تهران گفت: سايت "الف" هيچگونه بدرفتاري نسبت به برگزاري اين اجلاس در تهران از خودنشان نداده و هميشه در اين مدت پشتيباني خود را به نفع جمهوري اسلامي و به ضرر دشمن اعلام کرده است.
انتهاي پيام/

برچسب ها: انجمن ، اسلامی ، دانشجویان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار