وزير علوم گفت: تنها هدفم از خدمت، رضاي خداست و در حال حاضر هم فقط وزير دولت آقاي احمدي‌نژاد هستم و به جز خدمت به مردم به هيچ چيز ديگري فکر نمي‌کنم.

کامران دانشجو در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران در مورد احتمال کانديداتوريش در انتخابات رياست جمهوي يازدهم گفت: اولين بار است که چنين چيزي را مي‌شنوم.

وي افزود: در يک نظام دولتي دو نوع خدمت مي‌توان انجام داد، يکي خدمت براي مردم در راستاي رضاي خدا و ديگري خدمت براي مردم، اما در راستاي استفاده از آن خدمت براي جهش به مراتب بالاتر.

دانشجو با بيان اينکه من نيت خود را به اين مسائل آلوده نمي کنم، تصريح کرد: تنها هدفم از خدمت، رضاي خداست و در حال حاضر هم فقط وزير دولت آقاي احمدي نژاد هستم و به جز خدمت به مردم به هيچ چيز ديگري فکر نمي‌کنم.

وزير علوم در توضيح اين سوال که براي فعاليت‌هاي انتخاباتي در دانشگاه چه برنامه‌اي داريد، خاطرنشان کرد: فضاي دانشگاه‌هاي ما بايد نسبت به مسائل روز فعال و آزاد باشند و مديران دانشگاه‌ها بايد شرايط را طوري فراهم کنند که دانشجويان در چارچوب مقررات آزادانه نظرات خود را در مورد مباحث روز مطرح کنند که انتخابات رياست جمهوري هم يکي از اين مباحث است.

انتهاي پيام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار