سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قاضي تردست در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

بهار فرصت بازگشت به خويشتن/ اميدوارم در سال جديد شاهد كاهش جرائم و تخلفات باشيم

يك حقوقدان گفت: در طليعه سال نو براي دستگاه قضايي كشور آرزوي توفيق دارم و دعا مي‌كنم سالي كه در پيش داريم شاهد كاهش چشمگير جرائم و تخلفات باشيم.

"قاضي حسن تردست" در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، در پاسخ به اين سوال كه در ايام نوروز ترجيح مي‌دهد كجا باشد، اظهار داشت: هميشه سال تحويل را در كنار خانواده‌ام بوده‌ام و امسال هم ايام نوروز باستاني و روزهاي آغازين سال نو را با خانوده‌ام مي‌گذرانم.

وي ادامه داد: نوروز بهترين فرصت براي تجديد روحيه و تغيير حال است و همانطور كه در دعاي تحويل سال مي‌خوانيم، بهار طبيعت بايد فرصت نو شدن براي همه ما باشد.

قاضي تردست با بيان اين كه آمدن فصل‌ها از پي هم و رستاخيز طبيعت مصداق آمدن حتمي قيامت است، اظهارداشت: به عنوان يك انسان كه بنده حقيقي خداست بايد پيوسته در ياد مرگ باشيم و آمدن بهار فرصتي است كه در اعمال خود بازنگري كنيم.

وي افزود: اثر وضعي بهار در طبيعت بي جان شكوفه زدن درختان و به جوانه نشستن گل و گياه است و اين مساله بايد در روح ما هم متبلور شود و خودمان را از نو بازسازي كنيم.

قاضي تردست در پاسخ به اين سوال كه در آستانه سال نو چه آرزويي در حوزه قضايي كشور دارد، خاطرنشان كرد: دعا مي كنم سالي كه در پيش داريم شاهد كاهش چشمگير جرائم و تخلفات باشيم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: قاضی ، تردست ، حسن ، سال ، نو ، نوروز ، خانواده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.