يك حقوقدان گفت: قوه قضاييه بايد به دور از حاشيه ها احكام متهمان پرونده فساد مالي را صادر و در اين مسير توجهي به تبليغات سوء نداشته باشد.

حسن تردست در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، با بيان اين كه پرونده فساد مالي با صرف هزينه و زمان طولاني پيگيري شده است، اظهار داشت: نبايد صدور احكام پرونده هاي قضايي سنگين مثل پرونده فساد 3هزار ميلياردي درگير سرعت و تعجيل شود.

اين وكيل پايه يك دادگستري ادامه داد: روند بررسي پرونده هاي قضايي بايد در عين تسريع در رسيدگي همراه با عدالت و نهايت دقت باشد.

وي با اشاره به تاثير مثبت رسيدگي به پرونده فساد مالي بر ساير پرونده هاي قوه قضاييه،  تصريح كرد: سرعت عمل و دقت ويژه قوه قضاييه در رسيدگي به اين پرونده جنجالي، تجربه هاي خوبي را براي قضات و مسئولان قضايي دخيل در رسيگي به اين پرونده به همراه داشته كه در پرونده هاي آتي هم كاربردي خواهد بود.

تردست با اشاره به فرارسيدن مرحله صدور حكم متهمان پرونده فساد مالي تاكيد كرد: قوه قضاييه بايد به دور از حاشيه ها احكام متهمان اين پرونده را صادر و در اين مسير توجهي به تبليغات سوء نداشته باشد.

وي ادامه داد: عوامل خارجي و رسانه ها تا کنون نتوانسته اند با تبليغات و فرافکني هاي خود در عملکرد و پيشبرد اهداف دستگاه قضايي آثار منفي برجاي بگذارد.

تردست با بيان اين كه روند رسيدگي پرونده فساد مالي از طريق رسانه ها در اذهان عمومي منتشر شده است، اظهار داشت: افكار عمومي در انتظار صدور نتيجه نهايي دادگاه هاي فساد مالي هستند، بنابراين قوه قضاييه بايد به موقع در اين زمينه اطلاع رساني كند.

اين حقوقدان خاطرنشان: مطالبه رهبر فرزانه انقلاب مبارزه همه جانبه با فساد مالي است و قطعا قوه قضاييه با پيگير و مجازات متخلفين گام نهايي را در اين زمينه خواهد برداشت.

انتهاي پيام/پ3
برچسب ها: تردست ، وکیل ، فسادمالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار