سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگوي ويژه خبري مطرح شد

مناديان "انتخابات آزاد" به دنبال سازش با آمريکا هستند/ برگزاري 10 كنفرانس از سوي ضد انقلاب تا شب انتخابات

يک کارشناس مسائل راهبردي با بيان اين که دشمن در پي عرضه نسخه جديدي از فتنه 88 است گفت: مناديان انتخابات آزاد مناديان خط سازش با آمريکا هستند.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران، ريشه تمرکز دسيسه‌هاي استکبار در انتخابات رياست جمهوري آتي شب گذشته در گفتگوي ويژه خبري با حضور مهدي محمدي کارشناس رسانه و مهدي فضائلي کارشناس ارشد مسائل راهبردي مورد بررسي قرار گرفت.

مهدي فضائلي در ابتدا در پاسخ به پرسش اول مجري برنامه که از وي پرسيد چرا انتخابات ايران براي نظام سلطه مهم است گفت: اهميت و تمرکز دشمن بر روي بحث انتخابات مسئله جديد و تازه‌اي نيست زيرا از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي تاکنون همواره در هر مقطعي از انتخابات شاهد تحرک و تلاش دشمن بوده‌ايم.

وي افزود: بخشي از اهميت برگزاري انتخابات در ايران ناشي از اصل انقلاب اسلامي است.

اين کارشناس مسائل راهبردي با اشاره به تحولات منطقه خاطرنشان ساخت: نقش الهام بخش جمهوري اسلامي ايران در تحولات منطقه به عنوان الگو و مرکز کانون اثرگذاري در يک بستر هموار و بدون مانع تراشي ادامه پيدا خواهد کرد و به سرعت تاثيرگذار و گسترش تفکر انقلاب اسلامي را شدت پيدا خواهد کرد.

* انتخابات فرصتي دوباره براي بروز نظام مردم سالاري ديني است 

فضائلي با بيان اين که دشمن درصدد است تا انقلاب اسلامي ايران را به سمت براندازي پيش ببرد اظهار داشت: انتخابات فرصتي دوباره براي بروز نظام مردم سالاري ديني است.

اين کارشناس مسائل راهبردي با بيان اين که بروز و تجلي مردم سالاري ديني موجب استحکام نظام و پررنگ تر شدن اين الگو به عنوان نظام نوين در جهان کنوني شده است گفت: اگر دشمن بتواند در بيعت چند باره مردم با انقلاب خللي ايجاد کند طبيعتا توانسته به يکي از اهداف مهم خود برسد.

وي با اشاره به اين که مسئله انتخابات زمان تند و تيز شدن رقابت‌هاي داخل کشور است افزود: دشمن به دنبال سو استفاده از شکاف‌هاي سياسي رقابت‌ها و شرايط به وجود آمده است تا بتواند در مقطع انتخابات اين فاصله را به يک تقابل تبديل کند.

*تمامي انقلابات مخملي در منطقه در زمان انتخابات اتفاق افتاده‌اند

فضائلي در ادامه با تاکيد بر اين که تمامي انقلابات مخملي در منطقه در زمان انتخابات اتفاق افتاده‌اند خاطر نشان ساخت: دشمن به دنبال بازسازي اين مدل در ايران است.

اين کارشناس مسائل ارشد راهبردي با اشاره به اين که دشمنان انقلاب به دنبال مدل سازي انقلاب مخملي در ايران هستند گفت: انتخابات رياست جمهوري آتي اولين انتخابات پس از ماجراي فتنه سال 88 است به گونه‌اي که دشمن در تلاش است تا با تجربيات خود بتواند بر انتخابات رياست جمهوري تاثيرگذار باشد.

فضائلي اظهار داشت: دشمن در انتخابات رياست جمهوري سال 92 سرمايه گذاري ويژه‌اي کرده است.

وي در پاسخ به پرسش ديگري افزود: بعضي از آقاياني که در داخل کشور بحث انتخابات آزاد را مطرح مي‌کنند بايد به دو سوال مهم جواب بدهند و آن اين است که آيا تاکنون انتخابات آزاد نبوده است و از الان بايد انتخابات آزاد باشد .

اين کارشناس مسائل راهبردي با بيان اين که خود اين آقايان در اين فرآيند آمده‌اند و مسئوليت پذيرفته‌اند و در نهايت رئيس‌جمهور شده‌اند گفت: مگر انتخاباتي که اين آقايان از دل آن‌ها رئيس جمهور شده‌اند انتخابات آزاد نبوده پس چرا آن زمان حرفي نمي‌زدند.

فضائلي با طرح اين سوال که آيا انتخابات برگزار شده در دوران مسئوليت اين آقايان آزاد بوده است يا نه افزود: اگر انتخابات هم در آن زمان آزاد بوده پس اين حرف‌ها سخن تازه‌اي نيست.

اين کارشناس ارشد مسائل راهبردي با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري مبني بر اين که انتخابات ايران از همان ابتدا آزاد بوده است بيان کرد: جريان سلطه با موضوعات مختلفي هم چون دموکراسي و مردم سالاري برخوردهاي دو‌گانه‌اي داشته‌اند به گونه‌اي که تمامي نظام‌هاي استبدادي و ديکتاتوري نه به صورت ضمني و غيرمستقيم بلکه به صورت کاملا مستقيم مورد حمايت و تاييد غرب بوده‌اند.

*دشمن از کليد واژه انتخابات آزاد براي انتخاب آتي استفاده کرده است

فضائلي با بيان اين که دشمن به دنبال سياسي و امنيتي کردن شرايط است اظهار داشت: دشمن براي شروع سناريو و برنامه خود از کليد واژه انتخابات آزاد در رابطه با انتخابات رياست جمهوري سال 92 استفاده کرده است.

وي با تاکيد بر اين که برخي از مدعيان برگزاري انتخابات آزاد زماني با برگزاري همين انتخابات در ايران رئيس‌جمهور شده‌اند افزود: علاوه بر مطرح کردن کليد واژه انتخابات آزاد برخي به دنبال سند سازي عليه مقامات کشور هستند.

اين کارشناس ارشد مسائل راهبردي با بيان اين که دشمن به دنبال افشاگري است تا شرايط را براي سند سازي مهيا کند گفت: غرب به دنبال زير سوال بردن دستگاه‌ها، چهره‌ها و شخصيت‌هاي مختلف کشور است که اين موضوع هوشياري  بيشتر مسئولين را مي‌طلبد.

در ادامه برنامه فضائلي در پاسخ به پرسش ديگري مبني بر اين که رسانه‌ها يکي از اصلي ترين وسايل و ابزار دشمن در آستانه انتخابات هستند گفت: شناخت ترفندها، تکنيک‌ها و شيوه‌هاي دشمن به عنوان راه حلي براي مقابله با آن‌ها است.

وي با اشاره به اين‌که دشمن درصدد ضربه زدن انقلاب در مقطع انتخابات رياست جمهوري سال 92 است خاطر نشان ساخت: دشمن در اين رابطه از جنگ نرم که يکي از موارد آن رسانه است بهره خواهد برد.

اين کارشناس ارشد مسائل راهبردي گفت: بحث اعتبار زدايي از دستگاه‌هايي که به نوعي در برگزاري انتخابات نقش دارند جزو القائاتي است که جريان رسانه به دنبال آن خواهد بود.

وي با اشاره به اين که تلاش دشمن در جهت تبديل کردن شرايط آرام و باثبات سياسي به شرايط بي ثبات ، اغتشاشات خياباني است افزود: اين اقدامات جزوي از حرکات رسانه‌اي دشمن در عرصه انتخابات آزاد خواهد بود.

* دشمن از عدم برگزاري انتخابات در کشور مايوس شده است

فضائلي با بيان اين که دشمن از عدم برگزاري انتخابات در کشور مايوس شده است گفت: مردم ما بايد هميشه هوشيار باشند زيرا ممکن است دشمن حملات سايبري را براي مختل کردن شرايط داخلي کشور ايجاد کند.

اين کارشناس مسائل راهبردي با بيان اين که دشمن به دنبال کاهش ميزان مشارکت مردم در انتخابات است و اين امر با بي اعتبار کردن دستگاه‌ها و زير سوال بردن سلامت انتخابات صورت خواهد گرفت افزود: ايجاد ياس جزو محورهاي ثابت دشمن در فعاليت‌هاي رسانه‌اي است که در مقطع انتخابات به اوج خود خواهد رسيد.

وي با اشاره به اين که آگاهي مردم ، جريانات سياسي و رسانه‌هاي داخلي نقش به سزايي در خنثي کردن ترفندهاي دشمن خواهد داشت خاطر نشان ساخت: با شناخت دقيق ترفندها و ايجاد انگيزه در مردم مي‌توان برنامه‌ريزي دشمن براي انتخابات خنثي کرد.

در ادامه برنامه مهدي محمدي کارشناس رسانه در پاسخ به سوال اول مجري که از وي پرسيد در آستانه انتخابات ايران شاهد توليد ادبيات جديدي هم چون تقلب ، انتخابات آزاد ، تحريم و تعويق انتخابات هستيم پس به نظر شما منشا اين بحث‌ها چيست گفت: دشمن از سال 88 تاکنون مکررا تجربه سال 88 را بازخواني کرده است.

وي افزود: سران اصلي فتنه به عبارتي طراحان و برنامه ريزي فتنه در خارج از کشور مستقر هستند

*دشمن در پي عرضه نسخه جديدي از فتنه 88 است

اين کارشناس رسانه با بيان اين که سران فتنه بارها شکست فتنه 88 را هلاجي کرده اند اظهار داشت: دشمن در صدد است تا يک نسخه و ورژن جديدي از فتنه 88 را عرضه کند و به ضعم خود ضعف‌هاي اتفاق سال 88 را ديگر نداشته باشد.

محمدي با اشاره به اين که دشمن به دنبال طراحي پروژه‌هاي جديدي در انتخابات رياست جمهوري ايران است افزود: دشمن به انتخابات به مثابه يک فرصت نگاه مي‌کند .

وي با بيان اين که همه کودتاهاي صورت گرفته در کشورهاي مختلف اروپاي شرقي و آسياي ميانه انتخابات محور بوده‌اند اضافه کرد: جريان ضد انقلاب و سرويس‌هاي اطلاعاتي اروپايي و اسرائيلي 6 کنفرانس وحدت اوپوزسيون را تاکنون برگزار کرده‌اند و تا شب انتخابات 4 کنفرانس ديگر را هم نيز برگزار خواهند کرد .

محمدي با بيان اين که در مصوبه نشست فراک که در چند ماه پيش برگزار شد قلم به دستان در کنار اسلحه به دستان نشسته بودند گفت: کساني که به قول خودشان اپوزسيون آرام هستند در کنار تروريست‌ها و کساني که دستشان به خون مردم آلوده است نشسته‌اند.

*منافقين انتخابات آزاد را براي بازسازي فتنه 88 مطرح کرده‌اند

اين کارشناس رسانه با بيان اين که سرکرده منافقين چند ماه قبل کليد واژه انتخابات آزاد را براي بازسازي حوادث سال 88 در ايران مطرح کرده است افزود: برخي در داخل کشور حرف‌هاي سرکرده منافقين را تکرار مي‌کنند به طوري که با اين افراد هم فکر هستند.

محمدي گفت: مردم بايد به تبعيت از مقام معظم رهبري متوجه همساني در ادبيات دشمن شوند زيرا اين هم ساني در ادبيات به هم ساني در عمليات و اهداف تبديل خواهد شد.

وي با بيان اين که بايد به واژه انتخابات آزاد تبارشناسانه نگريست بيان کرد: واژه انتخابات آزاد وارداتي است زيرا هدف آن‌ها مقابله با برگزاري انتخابات آزاد در کشور است.

* مناديان انتخابات آزاد مناديان خط سازش با آمريکا هستند

اين کارشناس رسانه با تاکيد بر اين که مناديان انتخابات آزاد مناديان خط سازش با آمريکا هستند خاطر نشان ساخت: دشمن به دنبال امنيتي کردن فضاي کشور است.

محمدي با اشاره به اين که هر کسي در داخل کشور کليد واژه سازش را به عنوان راه حل مشکلات مطرح مي‌کند جدول دشمن را پر کرده است گفت: اعتبار زدايي از نظام به ويژه در مسئله انتخابات و صدمه زدن و ضايع کردن نگاه و اعتماد مردم به مکانيزم برگزاري انتخابات در کشور از اهداف دشمن است.

وي با اشاره به اين که مردم تجربه سال 88 را فراموش نخواهند کرد اظهار داشت: فشارها به مردم به خاطر روي کار آوردن جريان فتنه در کشور است .

*مشکل مناديان انتخابات آزاد جمهوريت نظام جمهوري اسلامي است

وي مهمترين مطالبه سران فتنه را که همان ابطال انتخابات سال 88 بود را به معناي تعطيل شدن جمهوريت نظام، جمهوري اسلامي ايران دانست و عنوان کرد: نظام درگير بحث دفاع از جمهوريت است بنابراين مهمترين مشکل مناديان انتخابات آزاد جمهوريت نظام جمهوري اسلامي است.

محمدي با بيان اين که انتخابات آزاد جانشين واژه تقلب شده است خاطر نشان ساخت: طرف خارجي ضد انقلاب و فتنه داخلي از مردم نااميد شده‌اند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: گفتگو ، ویژه ، خبری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.