سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر مهمترين عناوین خبری روز یکشنبه باشگاه خبرنگاران

مهمترین عناوین خبری باشگاه خبرنگاران که در روز شنبه منتشر شده موضوعاتي چون: ناآرامي‌هاي سوريه جنگ ميان ملت و تروريست‌ها است/ هيچ گاه زير بار زور نمي‌رويم، دلایل زیادی درباره همگرایی "مشایی" با گفتمان فراماسونری به دادگاه ارائه می‌کنم ، "بوي پيراهن يوسف" در دوره چهاردهم به مشام نرسيد+تصاوير و... است.

مهمترین عناوین خبری باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:


ناآرامي‌هاي سوريه جنگ ميان ملت و تروريست‌ها است/ هيچ گاه زير بار زور نمي‌رويم


بشار اسد با بيان اينكه "فلسطین" مسئله اصلی ملت سوریه است و از ملت فلسطین حمایت خواهیم کرد، گفت: این جنگ میان ملت و تروریست‌هایی است که می‌خواهند سوریه را دچار فروپاشی کنند؛ از ایران، روسیه و چین بخاطر همراهی با ملت سوریه در حل بحران این کشور تشکر می‌کنم.


ديدار برخي كانديداهاي احتمالي با آيت‌الله مصباح/معرفي كانديداي جبهه پايداري به شوراي مركزي در بهمن ماه



عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي گفت: جبهه پايداري در صدد است تا بهمن‌ماه كانديداي خود را به شوراي مركزي معرفي كند و بعد از انجام بررسي‌هاي لازم اين كانديدا در معرض انتخاب مردم قرار مي‌گيرد.


دلایل زیادی درباره همگرایی "مشایی" با گفتمان فراماسونری به دادگاه ارائه می‌کنم


پژوهشگر موسسه كيهان با بيان اينكه هیچ یک از اتهامات خود را قبول ندارم، گفت: دلایل و استنادات زیادی را مبنی بر همگرایی مشایی با گفتمان فراماسونری به دادگاه ارائه می‌کنم


"بوي پيراهن يوسف" در دوره چهاردهم به مشام نرسيد+تصاوير


"بوي پيراهن يوسف" ساخته ابراهيم حاتمي‌كيا در دوره چهاردهم جشنواره آن طور كه بايد و شايد موفقيت فيلم‌هاي قبلي اين كارگردان را تكرار نكرد.


اعلام رويدادهاي بيست و هشتمين جشنواره موسيقي فجر تا 2 روز ديگر



رويدادهاي بيست و هشتمين جشنواره موسيقي فجر، 2 روز ديگر در نشست خبري اين جشنواره بر اهالي رسانه اعلام مي شود.


منتظر اتفاق خاصي در جشنواره فجر نباشيد / انتظار بيش از اين از جشنواره‌اي دولتي نمي توان داشت


جشنواره فيلم فجر به عنوان يك جشنواره اي دولتي قرار نيست اتفاق خاصي در آن رخ دهد.


روز گذشته 31 هزار خودرو جریمه شدند / بي تاثيري طرح زوج و فرد در کاهش آلودگی هوا !



جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از اعمال قانون جريمه 31 هزار وسیله نقلیه در طرح سراسری زوج و فرد در روز گذشته خبر داد.


كارشناسان هيچ شخص يا نهادي را در آتش‌سوزي «شين آباد» مقصر نشناختند


رييس دادگستري آذربايجان غربي تاكيد كرد كه با كارشناسي‌هاي انجام شده در حادثه‌ي آتش سوزي در مدرسه «شين‌آباد»، تاكنون هيچ شخص يا نهادي به عنوان مقصر شناخته و معرفي نشده است.


مزدوران انسان نما در حال جنگ با ایران + عکس



شعله گرمای خانه ای به آرامی در حال سوختن،غافل از آنکه چند هزار کیلومتر دورتر،گروهی در حسرت روشن کردن یک کبریت مانده اند.


نخستین پالایشگاه ایران و خاورمیانه به زودی افتتاح می شود/ سرمايه گذاري 457 میلیون یورويي براي ارتقاي کيفيت پالايشگاه امام خميني شازند اراک


 با بهره برداری از پالایشگاه امام خمینی شازند اراک، 8 میلیون لیتر بنزین در روز مطابق با استانداردهای جهانی و 9 میلیون لیتر گازوئیل با گوگرد کمتر از 50ppm در کشور تولیدخواهد شد.


مشکلي در اجراي استاندارد يورو4 نيست/ تأمين سوخت يورو 4 پيش نياز اجراي استاندارد



عضو انجمن قطعه سازان با بيان اينکه مشکلي در اجراي استاندارد يورو 4 در خودروها نيست گفت: اما ابتدا بايد سوخت مورد نياز اين خودروها تأمين باشد.


هفته ای آرام برای بازار خودرو / 206 تيپ 6 ، 27 ميليون تومان


در هفته ای که گذشت خودروهای داخلی به جزء مگان و تندر E2 با ثبات قیمت به فروش رسیدند و این در حالی است که بازار با بی رونقی دست و پنجه نرم می کند.


فعالیت در خصوص ساخت 5 رادیو داروی جدید/ ما از فعّالیت های هسته ای خود کوتاه نمی آییم


هم اکنون نمی توانیم بگوییم در خصوص تولید رادیو داروها با کمبود مواجه هستیم چنانچه ساخت 5 رادیو دارو جدید در حال انجام است.


دشمنان می‌خواهند در جامعه رخوت ایجاد شود/خون شهید بیداری و حرکت و انگیزه می آورد



وزیر علوم تحقیقات و فناوری گفت: دشمنان می‌خواهند جامعه دچار رخوت شود اما خون شهید حرکت و انگیزه می دهد.


آغاز ثبت نام 6 هزار کد رشته محل بدون آزمون از فردا/ ظرفیت پذیرش 300 هزار نفر


ثبت نام از داوطلبان متقاضی شرکت در پذیرش کد رشته محل های دانشگاه پیام نور و غیر انتفاعی از فردا دوشنبه 18 دی ماه از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود.


همه تجهيزاتي که در اسکي مورد نياز است+اينفو گراف


ورزش اسکي يکي از مفرح ترين ورزش هاي زمستاني است که هر ساله طرفداران زيادي را جذب مي کند. عده اي معتقدند قيمت تجهيزات اسکي بسيار بالاست ولي با توجه به عمر 5 ساله آن، شايد اسکي ورزشي چندان گران قيمت و دور از دسترس نباشد.


سجادی: آماده ایم به توسعه ورزش لبنان کمک کنیم
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش وجوانان از ورزش به عنوان ابزاری مهم برای ارائه پیام انقلاب نام برد و گفت: ما بسیاری از حرف هایمان را به واسطه ورزش به جهانیان می زنیم.


هیچ پیستی در تهران اجازه تیوپ سواری نمی دهد/حادثه فوت تیوپ سوار در 7 کیلومتری آبعلی رخ داد
رئیس هیئت اسکی استان تهران گفت: هیچ پیستی در استان تهران اجازه تیوپ سواری به افراد را نمی دهد و حادثه اخیر نیز در فاصله 7 کیلومتری آبعلی رخ داده است.


جنگ سوريه، جنگ ميان ملت و تروريستهاست/طرح پايان بحران سوريه، سه مرحله‌اي است/قدردان ايران و روسيه و چين هستيم


بشار اسد در سخنراني مهم و تاريخي خود در دمشق اظهار داشت جنگ کنوني در سوريه ،‌جنگ ميان ملت و تروريستهاي خارجي است و در عين حال از ايران و چين و روسيه ....


برغم تحريم‌ها، صادرات ايران افزايش يافته است



گزارش خبرگزاري رويترز حكايت از آن دارد كه به رغم تحريم‌هاي غرب بر بخش معاملات تجاري با ايران، صادرات محصولات کشاورزي ايران سال گذشته افزايش يافت و فروش پسته و زعفران اين كشور تقريبا دو برابر شده است.


غرب چشمان خود را بر روي فعاليت هاي هسته‌اي اسرائيل بسته است


 "نوام چامسكي" متفكر برجسته امريكائي ادعاهاي مطرح شده عليه برنامه صلح آميز هسته اي ايران را محكوم كرد و اظهار داشت كه انتقادات غرب از ايران در حالي مطرح مي شود كه غربي ها "چشمان خود را بر روي تهديدي كه از جانب رژيم صهيونيستي متوجه جهان است بسته است."
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.