ثبت نام از داوطلبان متقاضی شرکت در پذیرش کد رشته محل های دانشگاه پیام نور و غیر انتفاعی از فردا دوشنبه 18 دی ماه از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود.

دکتر حسی توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت:  براساس برنامه زمانی پیش بینی شده دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته در کد رشته محل های بدون آزمون از امروز یک شنبه 17 دی ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار داده می شود. به داوطلبان علاقمند به شرکت در پذیرش کد رشته محل های بدون‌ آزمون دانشگاه پیام نور و غیر انتفاعی توصیه می شود که پس از مطالعه دقیق اطلاعیه و دفترچه راهنمای ثبت نام و قبل از تکمیل فرم تقاضا نامه الکترونیکی ثبت و انتخاب رشته ، ابتدا نسبت به تکمیل فرم پیش نویس تقاضا نامه و انتخاب رشته مبادرت کرده و پس از اطمینان از صحت اطلاعات حداکثر تا روز یک شنبه 24 دی ماه به سایت سازمان مراجعه و نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و انتخاب رشته الکترونیک اقدام کنند.

وی گفت: بر اساس ضوابط هر داوطلب می تواند حداکثر 50 کد رشته محل را انتخاب و کد رشته مذکور را به ترتیب تقدم علاقه در فرم ثبت نام و  انتخاب رشته الکترونیکی ثبت کند.

توکلی تصریح کرد: براساس برنامه زمانی پیش بینی شده فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی در هفته آخر بهمن ماه اعلام می شود و این افراد ضرورت دارد با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام در کد رشته محل قبولی در نیم سال دوم سال تحصیلی 91-92 به دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل قبولی مراجعه و ثبت نام کنند./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار