هم اکنون نمی توانیم بگوییم در خصوص تولید رادیو داروها با کمبود مواجه هستیم چنانچه ساخت 5 رادیو دارو جدید در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛ فریدون عباسی،رئیس سازمان انرژی هسته ای در جمع خبرنگاران گفت: در خصوص تولید و مجوز رادیو داروها هم اکنون مراحل بالینی خود را طی می کند و منتظر دریافت مجوز از وزیر بهداشت هستیم .

وی افزود: هم اکنون 5 رادیو دارو جدید در حال ساخت است و هم اکنون نمی توانیم بگوییم که چه مقدار کمبود در خصوص رادیو دارو ها داریم چنانچه هم اکنون پزشکان هسته ای کشور در حال فعالیت در خصوص رادیو دارو ها هستند.

وی در ادامه در خصوص حفاظت از نخبگان هسته ای کشور گفت: بهترین حفاظت توسط خود افراد و خانواده های آن ها انجام می شود. چنانچه هم اکنون نیروهای انتظامی در جای خودشان نیز کامل به وظیفه خودشان عمل می کنند تا جلوی ترور ها را بگیرند.

عباسی در خصوص تهدید های آمریکا بر علیه ایران اظهار داشت: تحریم و تشدید و مذاکرات مستقیم با ایران فعلاً بر سر فعالیت های هسته ای است چنانچه ما نیز از فعالیت های هسته ای خود کوتاه نمی آییم و با تمام فعالیت ها و تلاش ها بر سر حرف خود می ایستیم و این موضوع هم اکنون در حال بررسی است./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار